17:12|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آبان 1401 - 12:06
کد خبر: 18147

ارومیه، قربانی غفلت مدیران شهری!

به عقیده بسیاری از شهروندان ارومیه ای، مدیران شهری و شهردار ارومیه در خواب غفلت به سر می‌برند و اینطور که با شفافیت کامل به نظر می‌رسد این شهر گویا مسئول و شهرداری ندارد که دلش به حال شهر بسوزد و عملکردی قابل توجه از خود به نمایش بگذارد.
ارومیه، قربانی غفلت مدیران شهری!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه با افزایش جمعیت در مناطق شهری، مشکلات موجود در سطح شهر بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است. مشکل مسکن، حمل و نقل شهری، کمبودهای زیست محیطی و آلودگی های مرتبط با آن و ترافیک و ازدحام در شهر از جمله این موارد هستند.

طبیعی است که مشکلات موجود در سطح شهر از جنبه های مختلف بر اهالی و ساکنین شهر تاثیر گذار است و کیفیت زندگی در هر شهری با بود و نبود برخی از مشکلات گره خورده است.

در شرایط کنونی که توسعه و پیشرفت روز افزون در جامعه و شهرهای بزرگ و کوچک حرف اول را می‌زند، متاسفانه شهر ارومیه به لطف مسئولان و مدیران شهری نتوانسته آن طور که باید و شاید در این حوزه موفق ظاهر شود.

ارومیه سالهاست که عنوان "کلانشهر" را با خود به یدک می‌کشد و در سال های اخیر ذره ای توسعه و پیشرفت چشمگیر در این شهر مشاهده نشده است.

از سوی دیگر علاوه بر نبود طرح های جدید در راستای توسعه و آبادانی شهر، بسیاری از طرح هایی که در سال های گذشته کلنگ زنی شده همچنان نیمه تمام مانده و به حال خود رها شده است.

به عقیده بسیاری از شهروندان ارومیه ای، مدیران شهری و شهردار ارومیه در خواب غفلت به سر می‌برند و اینطور که با شفافیت کامل به نظر می‌رسد این شهر گویا مسئول و شهرداری ندارد که دلش به حال شهر بسوزد و عملکردی قابل توجه از خود به نمایش بگذارد!

ایجاد یک طرح و عملیاتی کردن آن شاید سال ها طول بکشد تا بتواند در شهر خودی نشان دهد اما اغلب طرح های بدبخت برگشته شهر ارومیه با شکست مواجه شدند چرا که تلاش مستمری برای اتمام آن ها از سوی مسئولان شهری صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد مقام عالی استان باید به مشکلات شهری به صورت جدی ورود کند تا شاید تلنگری برای اهتمام مسئولان شهری باشد!

  
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید