14:12|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 09 مهر 1401 - 12:15
کد خبر: 18118

بازگشت صف‌های طولانی در نانوایی‌های ارومیه و سکوت مسئولان!

چند روزی می‌شود که صف های طولانی در مقابل نانوایی های ارومیه تشکیل شده و این در حالی است که مسئولان مربوطه در برابر این مشکل سکوت اختیار کرده اند.
بازگشت صف‌های طولانی در نانوایی‌های ارومیه و سکوت مسئولان!

سرویس اقتصادی باریش نیوز، براساس پیام های مردمی باریش‌نیوز و مشاهدات میدانی در سطح شهر، چند روزی می‌شود که صف های طولانی برای خرید نان در مقابل نانوایی های ارومیه تشکیل شده و این موضوع حتی در نانوایی های مناطق روستایی نیز دیده می‌شود.

این در حالی است که هنوز هیچ مسئول و ارگانی در خصوص این موضوع شفاف سازی نکرده است و مردم نیز ناچارند برای خرید یک بسته نان، ساعت ها در صف های طولانی در انتظار بمانند.

از سوی دیگر با توجه به پیام های مردمی کیفیت نان در برخی از نانوایی های شهر ارومیه نیز به شدت کاهش یافته واین گونه که به نظر می‌رسد نظارت و بازرسی در این مورد صورت نمی‌گیرد.

نان اصلی ترین گزینه در سبد غذایی خانوارها به شمار می‌رود و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را از سفرها حذف کرد شاید مردم در این شرایط اقتصادی و گرانی کالاهای اساسی کمتر گوشت، برنج و حبوبات مصرف کنند اما سفره بدون نان سفره معنایی ندارد.

ایجاد صف های طولانی در مقابل نانوایی ها این روزها مردم را نگران و کلافه کرده است و علت این موضوع همچنان نامشخص است و مسئولان مربوطه نیز در مقابل این مشکل سکوت اختیار کرده اند.

مردم به حدی کافی دغدغه و مشکل دارند که بخواهند در این شرایط اضطراب تهیه نان خانواده را نیز به دوش بکشند از این رو از مسئولان مربوطه انتظار می‌رود هر چه سریعتر به مشکل نان در ارومیه ورود کرده و آن را رفع نمایند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید