05:34|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1401 - 10:11
کد خبر: 18076
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

عفاف و حجاب یک مسئله اجتماعی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خطبه های نماز جمعه مسئله عفاف و حجاب را یک مسئله اجتماعی عنوان و بر رعایت آن تاکید کرد.
عفاف و حجاب یک مسئله اجتماعی است

سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه ترویج بی عفتی، بزرگترین ضربه به بانوان بوده و بنیان خانواده را سست می‌ کند، گفت: حجاب و عفاف مهمترین عامل برای استحکام بنیان خانواده است.

وی افزود: مساله عفت و حجاب یک مساله اجتماعی است چراکه بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد می کشد و عقوبت الهی را در پی دارد و بانوان ما با داشتن حجاب مشت محکمی را بر دهان دشمنان می‌زنند.

وی ادامه داد: جایگاه بانوان به عنوان یک فرد تربیت دهنده و تعلیم دهنده جامعه جایگاه والایی است و باید تمام جامعه به مساله عفاف و حجاب توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه با اشاره به اینکه اگر محرم نبود، اسلام هم نبود، اظهار کرد: عزاداری ماه محرم راهی برای زنده نگهداشتن یاد و نام امام حسین (ع) و ادامه دادن راه و هدف سیدالشهدا (ع) و عمل به این اهداف است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به آغاز دهه امر به معروف و نهی از منکر افزود: در واقعه محور قیام امام حسین‌ (ع) برپاداشتن امر به معروف و نهی از منکر بوده و همه مردم در هر مقام و مسوولیتی باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید