21:37|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1401 - 09:33
کد خبر: 18070
یادداشت:

گرانی‌های سر به فلک کشیده

این روزها گرانی های سر به فلک کشیده امان مردم را بریده و متاسفانه به نظر می‌رسد کنترل و نظارت قابل توجهی برای این موضوع به چشم نمی‌خورد.
گرانی‌های سر به فلک کشیده

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، افزایش تورم و به تبع آن گرانی های سر به فلک کشیده در جامعه این روزها امان مردم را بریده و می توان گفت به جز قشرهای مرفه جامعه فردی نیست که از اوضاع به وجود آمده ناراضی نباشد.

در چند ماه اخیر شرایط اقتصادی در جامعه به گونه ای رقم خورد که اقشار متوسط مردم نیز در تهیه ابتدایی ترین کالاهای اساسی و ضروری دچار مشکل شدند و بیشتر مردم در حال حاضر با مشکلات متعدد اقتصادی روبه رو هستند که این امر سبب تنش در بین اعضای خانواده ها نیز شده است.

 گرانی دارو، اجاره بها، مسکن، مواد غذایی و انواع کالاهای اساسی تنها بخشی از مشکلات اقتصادی مردم هستند که پیر و جوان و بزرگ و کوچک با آن دست به گریبان هستند
با وجود اینکه در بیشتر خانواده ها همه اعضای خانواده مشغول تلاش و کسب روزی حلال هستند، اما باز هم نمی‌توانند از عهده خرج و مخارج خود و خانواده برآیند.

به نظر می‌رسد مسئولان و متولیان امر باید اهتمام ویژه ای برای کنترل و مدیریت گرانی در بازار را داشته باشند تا با توجه به شرایط موجود مردم بیش از این دچار تنش و اضطراب برای تهیه یک لقمه نان حلال نباشند و بتوانند به دور از هرگونه تنگ دستی به زندگی ادامه دهند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید