10:41|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 26 تیر 1401 - 14:01
کد خبر: 18061

تکمیل پروژه‌های شهر جدید گلمان، چشم انتظار تامین بودجه

سالهاست که اهالی شهر جدید گلمان در ارومیه زیر سایه کمبود امکانات با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند که حل این مشکلات نیازمند عزم جدی مسئولان در راستای تامین اعتبارات می‌باشد.
تکمیل پروژه‌های شهر جدید گلمان، چشم انتظار تامین بودجه

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز محمدعلی پورعلی، مجری شهر جدید گلمانخانه ارومیه در زمینه مشکلات شهر گلمانخانه ارومیه اظهار کرد: مستقل نبودن بودجه از مهم‌ترین مشکلات شهر تازه تاسیس  گلمان محسوب می‌شود؛ در واقع می‌توان گفت ما در حال حاضر از لحاظ بودجه‌ای وابسته به شهر سهند تبریز می‌باشیم چرا که قانون این است که تا زمانی که یک شهر جدید بصورت کامل پا بگیرد و شرکت آن در هیات وزیران تصویب شود وابسته به نزدیکترین شهر بزرگ خواهد بود؛ فلذا تا زمان تصویب در هیات وزیران ما با مشکل بودجه‌ای مواجه هستیم که بازهم با وجود تمامی مشکلات موجود تمامی توان خود را در جهت تامین نیازهای مردم این شهر به کار خواهیم گرفت.

وی در خصوص امکانات درمانی و بهداشتی این شهر اظهار کرد: در حال حاضر شهر گلمانخانه دارای یک مرکز جامع سلامت و یک داروخانه دایر می‌باشد.
 

پورعلی ادامه داد: نگهداری و آبیاری فضای سبز، پسماند زباله نظافت معابر زیر نظر پیمانکار به نحو احسنت انجام شده و نظارته‌ای لازم در این زمینه نیز به عمل می‌آید؛ در ضمن وضعیت نامناسب مخازن زباله نیز طی یک هفته برطرف خواهد شد.
 

مجری شهر جدید گلمان گفت: متاسفانه در حال حاضر  در شهر گلمانخانه کمبود دبیرستان دخترانه وجود دارد که با اختصاص زمینی به مساحت 5532 متر مربع جهت احداث دبیرستان 12 کلاسه دخترانه، چشم انتظار حمایت و بودجه‌ای از طرف مسئولان ذیربط می‌باشد. 

وی به اقدامات انجام شده در شهر تازه گلمان اشاره کرد و گفت:اختصاص زمینی به متراژ 5هزار و 531 متر مربع جهت احداث فضای آموزشی، طراحی پارک 3 و نیم هکتاری، احداث بانک و بسیاری از پروژه ها و طرح های دیگر در دست اقدام است که بعد از مستقل شدن بودجه قطعا اجرایی خواهد شد.
 

پورعلی افزود: طی روزهای اخیر برخی از معابر و خیابان‌های سطح شهری گلمان لکه‌گیری و آسفالت شده‌اند. 
 

مجری شهر جدید گلمان در پایان تصریح کرد: در مورد وضعیت نامناسب جاده اصلی منتهی به این شهر می‌توان گفت عدم اختصاص بودجه عامل اصلی تاریکی و آسفالت نامناسب و عرض کم این جاده بوده و مجری رسیدگی به این مسئله اداره کل راه و شهرسازی استان می‌باشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید