15:24|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1401 - 11:38
کد خبر: 17995
پیگیری؛

رفع مشکلات دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

باتوجه به ارسال پیام‌های مکرر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مبنی بر مشکلات خوابگاه، اخطاریه تخلیه و تحویل اتاق از سوی مسئول مربوطه مشکلات بسیاری را برای آنان به بار آورده و خواستار رسیدگی متولیان امر به این مسئله هستند.
رفع مشکلات دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

در ادامه طی پیگیری خبرنگار پایگاه خبری باریش نیوز از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، جوابیه این دانشگاه در خصوص مطالب فوق به شرح ذیل است:

در پی انتشار مطلبی تحت عنوان "بی‌خانمانی (مشکلات خوابگاه )" مدیریت امور دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه جوابیه ذیل را جهت تنویر افکار عمومی منتشر نمود :

دانشگاه علوم پزشکی ملزم به تامین خوابگاه برای دانشجویان سراسری بوده و در صورت باقی ماندن ظرفیت خالی، خوابگاه به سایر دانشجویان پردیس، مهمان و انتقالی تحویل داده می‌شود که در قالب اطلاعیه ای اعلام گردیده است .

علاوه بر اطلاعیه ارسالی به خوابگاه، به دانشجویانی که برای ثبت اتاق، مراجعه نموده‌اند تاکید گردیده که رزرو خوابگاه از مهر ماه 1401 آغاز خواهد شد و دانشجویانی که قبلا تا پایان ترم بهمن خوابگاه گرفته‌اند در همان اتاق حضور خواهند داشت و هیچ گونه اخطار یا اطلاعیه تخلیه برای این دانشجویان صادر نشده است.

همچنین از دانشجویان عزیز متقاضی خوابگاه درخواست می‌شود مشکل خود را با امور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی واقع در ستاد معاونت فرهنگی و دانشجویی مطرح نمایند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید