14:36|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 02 تیر 1401 - 09:47
کد خبر: 17992
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سلماس اعلام کرد:

تسطیح و رگلاژ ۱۵۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان سلماس در سال جاری

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس از تسطیح و رگلاژ ۱۵۰ کیلومتر از محورهای روستایی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
تسطیح و رگلاژ ۱۵۰ کیلومتر از محورهای روستایی شهرستان سلماس در سال جاری

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از روابط عمومی این سازمان، بهنام اصغری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس از اجرای روکش آسفالت مسیر فرعی سه راهی آغ زیارت تا قره باغ بطول ۶ کیلومتر در سه ماهه نخست سالجاری خبر داد و اذعان داشت : بهسازی و آسفالت حدود ۲۸ کیلومتر دیگر از راههای روستایی شهرستان نیز از اولویت های بعدی و مهم مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس تا پایان سال جاری است.

وی با مهم و کاربردی دانستن مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان سلماس افزود : درحال حاضر ۱۴۰ کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی حوزه استحفاظی شهرستان مورد عملیات اجرایی خط کشی قرار گرفته است که با اجرای حدود ۱۷۰ کیلومتر دیگر آن، ایمنی و نظم ترافیکی مسیرهای مواصلاتی شهرستان سلماس بطور چشمگیر افزایش خواهد یافت.

وی از نصب تابلو و علائم به تعداد ۷۵ عدد در این مدت خبر داد و گفت: جمع آوری، بازسازی و تعمیر ۸۴ عدد تابلو علائم ، رنگ آمیزی ۳۶ عدد پایه تابلو ، شستشوی تابلو و علایم به مقدار ۵۴۰ مورد و نصب و تعمیر چراغ چشمک زن به تعداد ۲ عدد نیز بخشی دیگر از اقدامات ایمنی و ترافیک اداره متبوعه در این مدت کوتاه بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سلماس گفت: امسال در راستای ایمن سازی نقاط حساس به حادثه محورهای استحفاظی شهرستان، تقاطعات همسطح شکریازی، حق ویران، قره قشلاق و پیچ گولن نیز مورد ایمن سازی و ساماندهی قرار گرفته اند.

اصغری تصریح کرد: طی سه ماه اول سالجاری به منظور کاهش تلفات جاده ای اقدام به ۲۴ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه حوزه استحفاظی شهرستان جهت ارتقاء سطح ایمنی محورهای استحفاظی بصورت مشترک انجام شده است.



منبع: برنا

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید