08:47|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1401 - 13:15
کد خبر: 17899
مهدی احمدیان مدیر شعبه کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران در آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

زمان ثبت نام مشمولان جدید سهام عدالت اعلام نشده است

مدیر شعبه کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران در آذربایجان‌غربی گفت: زمان دقیق برای ثبت نام مشمولان جدید سهام عدالت فعلا اعلام نشده است و متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 و نیم الی 16 به آدرس نرسیده به چهار راه آپادانا جنب سازمان بورس، کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران نمایندگی آذربایجان‌غربی مراجعه یا با شماره تلفن 91005556 داخلی 1 تماس بگیرند تا از راهنمایی کارشناسان این شعبه بهره‌مند شوند.
زمان ثبت نام مشمولان جدید سهام عدالت اعلام نشده است

مهدی احمدیان مدیر شعبه کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران در آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با خبرنگار باریش نیوز با اشاره به جاماندگان از ثبت نام سهام عدالت، اظهار کرد: مدیر شعبه کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران در آذربایجان‌غربی با تکذیب انتشار برخی اخبار مبنی بر آغاز ثبت‌نام مشمولان جدید سهام عدالت، از مشخص نشدن سازوکارهای فرآیندهای اجرایی این طرح خبر داد و از مشمولان خواست تا منتظر اطلاعیه‌های رسمی مراجع ذی‌صلاح در این زمینه باشند.

وی افزود: اخیرا برخی از افراد سودجو از طرق مختلف مانند پیامک و ... تحت عنوان ثبت‌نام سهام عدالت اقدام به اخذ وجه از متقاضیان نموده‌اند. لذا بدینوسیله اعلام می‌دارد همه این فراخوان‌ها جعلی و کلاهبرداری می‌باشد و هزینه ثبت نام سهام عدالت برای متقاضیان کاملا رایگان می‌باشد.

احمدیان تاکید کرد: زمان دقیق برای ثبت نام مشمولان جدید سهام عدالت فعلا اعلام نشده است و افرادی که می‌خواهند اطلاعات دقیقی در این باره دریافت کنند، می‌توانند کدملی خود را به شماره پیامکی 100005556 ارسال نمایند تا در اسرع وقت مشاوران شعبه با آنان تماس و به درخواست آن‌ها رسیدگی نمایند.

وی عنوان کرد: مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در اولویت ثبت نام سهام عدالت هستند.

احمدیان در ادامه در رابطه با سهام عدالت فوت شدگان اظهار کرد: شهریور ماه سال جاری سهام عدالت فوت شدگان بر اساس انحصار وراثت میان وراث تقسیم می‌شود و اگر انحصار وراثتی صورت نگرفته باشد سهامی برای آنان تعلق نمی‌گیرد.

مدیر شعبه کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران در آذربایجان‌غربی در خاتمه گفت: شهروندان می‌توانند در صورت هرگونه مشکلی در رابطه با سهام عدالت خود از روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 و نیم الی 16 به آدرس نرسیده به چهار راه آپادانا جنب سازمان بورس، کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران نمایندگی آذربایجان‌غربی مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 91005556 داخلی 1 تماس بگیرند تا از راهنمایی کارشناسان این شعبه بهره‌مند شوند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید