12:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 20 فروردین 1401 - 12:42
کد خبر: 17805
تکرار داستان بی‌تدبیری‌ مسئولان؛

گرانی مهمان سفره‌های افطار شهروندان ارومیه‌ای

افزایش قیمت میوه و سبزیجات در کنار دیگر کالاهای ضروری، موضوعی است که هر سال در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان مردم را دغدغه‌مند می‌کند، در این میان بی توجهی مسئولان به شرایط پیش آمده، به این معضل بیش از پیش دامن می زند.
گرانی مهمان سفره‌های افطار شهروندان ارومیه‌ای

سرویس اقتصادی باریش نیوز، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، افزایش قیمت میوه و سبزیجات در کنار دیگر کالاهای ضروری، موضوعی است که هر سال در این روزها مردم را دغدغه‌مند می‌کند.

آنچه پیش از ماه رمضان از سوی مسئولان مطرح شد، عدم افزایش قیمت ها و تاکید بر ثبات قیمت ها بود تا هیچ کالایی افزایش نرخ نداشته باشد.

با وجود وعده‌های مسئولان مبنی بر افزایش نیافتن قیمت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، با گذر از سطح شهری ارومیه عکس این موضوع ثابت و با افزایش چند درصدی قیمت کالاهای اساسی، میوه و سبزیجات رو به رو خواهیم بود.

تجربه گرانی اقلام پرمصرف تنها مختص ماه مبارک رمضان نبوده و مردم این شهر هر چند مدت یکبار با شوک افزایش یک شبه اقلام روبه رو هستند که در مقابل مسئولان بدون چاره اندیشی به راه خود ادامه می‌دهند، درحالی که دراین میان سفره مردم هر روز کوچک‌تر می‌شود.

بنابر پیام‌ها و تصاویر دریافتی از سوی مخاطبان قیمت برخی از اقلام خوراکی که اساسی‌ترین مایحتاج افراد کم درآمد هستند؛ همانند گوجه فرنگی، سبزی و ....، در آغازین روزهای ماه رمضان افزایش بی سابقه‌ای داشته و به مرز 25 هزار تومان نیز رسیده است؛ این درحالی است که مسئولان همچنان ادعا می‌کنند که افزایشی در قیمت‌ها وجود نداشته و مردم می‌توانند بجای خرید گوجه، سیب بخرند ...

سخن آخر اینکه انتظار مردم از مسئولان و ارگان‌های مربوطه برخورد با عوامل گرانی و ایجاد ثبات قیمتی در آن است چرا که ادامه بی‌توجهی به این معضل هر روز مردم را با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌کند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید