02:36|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 فروردین 1401 - 08:39
کد خبر: 17790
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

تشکیل قرارگاه اجرایی برای تحقق شعار سال در دستور کار مسئولان قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید برای تحقق شعار سال کمیته‌ای ویژه تشکیل شود تا از این طریق ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی برای تحقق شعار سال احصا شود.
تشکیل قرارگاه اجرایی برای تحقق شعار سال در دستور کار مسئولان قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در زمینه‌های مختلف ظرفیت‌های بالایی دارد و باید از این موقعیت برای توسعه و رشد و آبادانی استان استفاده کرد.
 

وی ادامه داد: توجه به مساله تولید و شرکت‌های دانش بنیان از مهمترین مسائلی است که مورد تاکید رهبری بوده و مسؤولان استانی نیز بر این امر اهتمام ویژه داشته باشند زیرا در این بخش نیز ظرفیت‌های بسیار بالایی در آذربایجان‌غربی موجود است.
 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسؤولان استانی در این زمنیه تلاش کنند تا از اعتبارات ملی برای توسعه استان بیشتر استفاده کنند زیرا عدم توسعه و توجه به استان به قابل قبول نیست.
 

حجت الاسلام قریشی بیان کرد: برخی از طرح‌های عمرانی در سطح استان به خصوص شهر ارومیه مدت‌ها بلاتکلیف مانده و این امربه هیچ وجه در شأن مردم این استان نیست.
 

وی اضافه کرد: مسؤولان مدیریت شهری نیز در راستای توسعه و آبادانی شهر و اجرای طرح‌عمرانی بلاتکلیف در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.
 

وی با تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: باید هوشیاری و بصیرت مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و هرساله مقتدرتر از گذشته مسیر رشد بالندگی خود را ادامه می‌دهد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید