13:44|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1400 - 15:23
کد خبر: 17717
چند تن از عوامل تهیه سریال جهیزیه در گفتگو با باریش:

سریال طنز «جهیزیه» روی آنتن شبکه سیمای آذربایجان‌غربی

سریال جهیزیه در 14 قسمت 40 دقیقه‌ای با موضوعات مختلف اجتماعی و در قالب طنز به تهیه کنندگی داود سلیمان پور و نویسندگی و کارگردانی بابک لطفی خواجه‌پاشا در نوروز 1401 بر روی آنتن شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان‌غربی می‌رود.
سریال طنز «جهیزیه» روی آنتن شبکه سیمای آذربایجان‌غربی

داود سلیمان پور، تهیه کننده سریال جهیزیه در گفتگو با خبرنگار باریش با اشاره به تولید سریال نوروزی در قالب طنز برای شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: سریال جهیزیه در موضوعات مختلف از جمله ازدواج آسان ، تسهیل تشکیل خانواده ، رشد جمعیت و ... توسط صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی تهیه شده‌است.
 

وی افزود: مدیر تصویربرداری این سریال بیژن رحمتی بوده و جمعی از هنرمندان و بازیگران بومی و محلی از جمله جعفر وهاب‌پور، مهین کاظمی، ڪاظم غلامی‌پور، رقیه بایبوردی، قاسم محمدزاده، هاشم سیدنظری، محمد کاظمی، الهام حیدریان، پرویز ظرافت، اکبر سبیلان، نرگس فاخری، هرمینه بارسنجی، رزیتا پورحسن، پریناز هنرمند ، بابک لطفی خواجه‌پاشا ، مریم مسلمی و ... ایفای نقش کرده‌اند.
 

سلیمان‌پور تصریح کرد: فیلمبرداری این سریال در شهرستان‌های "ارومیه و روستاهای حومه، سلماس و خوی" ضبط شده و در ضمن پیش تولید آن 45 روز و فیلمبرداری آن 60 روز به طول انجامیده است. مهین کاظمی بازیگر نقش طلعت این سریال در ادامه مباحث فوق اظهار کرد: انتظار می‌رود مسئولان مربوطه بودجه بیشتری جهت تولید سریال‌هایی با موضوع اجتماعی و طنز در استان اختصاص دهند.
 

محمدڪاظمی ایفاگر نقش تورج در این باره گفت : "قطعاً این سریال یکی از سریال‌های مورد پسند مخاطب های رسانه خواهد بود "
 

شراره مظلومی فرد ، مدیر روابط عمومی سریال نیز گفت: از همکاری رسانه ها و پایگاه های خبری در بهتر دیده شدن سریال استقبال می کنیم ...

 

تهیه کننده سریال جهیزیه تصریح کرد: با توجه به پروداکشن بالای این پروژه و لوکیشن های خاص و متعدد که روند تولید را با سختی‌های زیادی همراه کرد اما در زمان مقرر با تلاش تمام عوامل حاضر در پروژه ، حمایت‌های مدیرکل محترم سازمان صداوسیما جناب آقای مهندس مجرد و معاونان محترم و عوامل یاری‌گر به اتمام رسید

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید