14:24|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1400 - 12:19
کد خبر: 17715
قابل توجه مسئولان ورزشی استان؛

سهل انگاری‌هایی که پایتخت والیبال ایران را از میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا محروم کرد

متاسفانه پایتخت والیبال کشور در حالی میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا را از دست داد که این رویداد مهم می توانست آینده ای روشن را برای شهر ارومیه رقم بزند اما انگار مسئولان ورزشی استان غافل از این فرصت طلایی بودند و به راحتی آن را از دست دادند.
سهل انگاری‌هایی که پایتخت والیبال ایران را از میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا محروم کرد


سرویس ورزشی باریش نیوز، میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به شهرداری ارومیه رسید و قرار بود این رقابت‌ها در ارومیه برگزار شود و تیم میزبان هم یکی از شرکت‌کنندگان باشد؛ اما متاسفانه  بدهی‌های معوقه تیم شهرداری ارومیه سد راه این میزبانی شد.

با توجه به ظرفیت بالای شهر ارومیه و وجود استعدادها و پتانسیل های بالای ورزش والیبال متاسفانه با سهل انگاری برخی از مسئولان این رشته پرطرفدار در ارومیه و اتفاقات پیش آمده اخیر و همچنین سخنان چند روز گذشته شهردار ارومیه در خصوص نبود بودجه برای حفظ تیم شهرداری و...  کم کم در حال نابودی است.
 
در حالیکه رییس فدراسیون والیبال کشور، میزبانی ارومیه در مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه های آسیا را منوط به اجرای مصوبات و پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی دانسته بود، اما متاسفانه روز گذشته مدیر کل ورزش  با اعلام اینکه با شرایط موجود، میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا منتفی است دل هزاران هوادار والیبال در پایتخت والیبال کشور آزرده شد و این هواداران خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت والیبال این شهر شدند .
 

والیبال در ارومیه تنها یک ورزش نیست بلکه در نوع خود تفریحی است که اوقات فراغت اغلب جوانان ارومیه را به خود اختصاص داده است. به عبارت دیگر می‌توان گفت که والیبال با وجود مردم ارومیه در هر سن و سالی عجین شده و حال حذف تیم محبوبشان و از دست دادن میزبانی مسابقات باشگاه‌های آسیا با عث ناراحتی هزاران هوادار در شهر عشاق والیبال شده است.

میزبانی که می‌توانست برای توسعه و شکوفایی شهر ارومیه گامی مهم و اساسی باشد متاسفانه  دستخوش بی تدبیری  مسئولان ورزشی قرار گرفت و هجمه‌های بسیاری به این ظرفیت بزرگ ورزشی وارد شد که به نوبه خود دل بسیاری از هواداران را آزرد.

و اما اینکه چرا اینگونه مسائل مهم ورزشی در استان به راحتی کنار می رود جای سئوال دارد و اما مسئله مهم دیگر این است که والیبال ارومیه نه تنها میزبانی مسابقات را از دست داد بلکه از شرکت در مهمترین رویداد باشگاه‌های آسیا نیز بخاطر سهل انگاری مسئولان محروم ماند.

شیرین شریفی


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید