00:34|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1400 - 12:31
کد خبر: 17710

راه اندازی آزمایشگاه تشخیص مولکولی PCR کرونا در آزمایشگاه بیمارستان میلاد

آزمایشگاه تشخیص مولکولی PCR کرونا در آزمایشگاه بیمارستان میلاد جهت رفاه حال مراجعه کنندگان راه اندازی شد.
راه اندازی آزمایشگاه تشخیص مولکولی PCR کرونا در آزمایشگاه بیمارستان میلاد

پروفسور محمد انصاری عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی و مسئول بخش PCR آزمایشگاه بیمارستان میلاد ارومیه در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز گفت: آزمایشگاه بیمارستان میلاد یکی از مجهزترین آزمایشگاه‌های سطح استان با بهترین دستگاه‌های پیشرفته و به روز دنیا است که آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان می‌باشد.

پروفسور انصاری در ادامه به تجهیزات موجود در آزمایشگاه بیمارستان میلاد ارومیه اشاره کرد و گفت: در این آزمایشگاه انواع آزمایش های بالینی تخصصی و پاتولوژی ( ایمنو هیستو شیمی) و همچنبن انواع آزمایشات مولکولی شامل بیماریهای عفونی و آنکوژن‌ها و انواع PCR به وسیله دستگاههای تمام اتوماتیک و به روز دنیا انجام می‌پذیرد.

وی اظهار داشت: لازم به ذکر است که اخیرا این آزمایشگاه موفق به اخذ مجوز برای انجام آزمایشات PCR کرونا شده است و در حال حاضر این آزمایش در آزمایشگاه بیمارستان میلاد انجام می‌پذیرد.

مسئول بخش PCR  آزمایشگاه بیمارستان میلاد ارومیه به اهمیت انجام تستPCR کرونا برای مسافران پرداخت و گفت: در حال حاضر  انجام این تست برای مسافران خارجی که از طریق مرز زمینی قصد مسافرت دارند انجام می پذید و ظرف مدت یک الی دو هفته آینده نیز مجوز انجام تستPCR کرونا برای مسافرین هوایی مقدور خواهد بود.

وی گفت: امکان انجام آزمایش طی 24 ساعت با استفاده از کیت‌های معتبر مورد تایید ایرلان های داخلی و خارجی با مجوز از وزارت بهداشت در آین آزمایشگاه وجود دارد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید