15:26|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1400 - 12:24
کد خبر: 17690

مراسم معارفه سرپرست فرمانداری ارومیه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار ارومیه امروز 4 اسفند ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شرکت برق ارومیه برگزار شد.
مراسم معارفه سرپرست فرمانداری ارومیه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز، در مراسم تکریم و معارفه فرماندار ارومیه رضا ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندارآذربایجان غربی گفت: دولت سیزدهم با نگاه به ظرفیت داخلی و استفاده از پتانسیل هاو نیروهای جوان انقلابی  در تلاش است بتواند در مسایل بین المللی و داخلی مشکلات را مدیریت کرده و خدمات بهتری به  مردم ارائه دهد.

وی با تاکید به اینکه سیاست دولت نگاه به مناطق محروم و اراده خدمات به این مناطق است، افزود: توسعه متوازن در مناطق مختلف کشور،بهره مندی تمام اقشار جامعه از منابع کشور از جمله دیگر سیاست های دولت سیزدهم است.

ابراهیمی ادامه داد: امروزه نیازمند فعالیت جهادی برای رفع مشکلات هستیم و مدیران باید مشکلات را به صورت واقعی درک کنند چرا که دیگر مدیریت نشسته پاسخگو و حل کننده مشکلات نیست.

در ادامه این مراسم ، فرماندار سابق ارومیه با بیان بخشی از عملکرد فرمانداری در 14 ماه سکانداری خود گفت: مسئولیت‌ها موقتی می‌باشد آنچه که ماندگار است خدمت به مردم است که باید تلاش کرد و در ایجاد امنیت و اجرای اهداف دولت درست عمل کرد. از همان لحظه‌‌ اول که مسئولیت فرمانداری را برعهده داشتم خود را موظف به رسیدگی و پیگیری و انجام وظایف می‌دانستم.

رسول مقابلی بیان داشت: حفظ امنیت پایدار، مبارزه با فساد و ایثار برای مردم جزو اقداماتی بود که در این دوران خود را مکلف به انجام آن‌ها می‌دانستم. تلاش ما بر این بود که هر موقعیتی بعنوان فرصت در پیشبرد اهداف کلی دولت و آسایش مردم استفاده کنیم.

سخنران پایانی مراسم نیز سرپرست فرمانداری جدید ارومیه بود که در سخنانی، بیان داشت: امیدوارم با کار جهادی بتوانیم پاسخ مثبتی در برابر این اعتماد بدهیم.

غلامحسین عماری افزود: امروز باید پیام این مراسم خادمی برای مردم باشد، مردم نیازمند همراهی و کار مضاعف هستند و به دنبال حاشیه نخواهیم بود، فقط کار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از امروز دوره پرتحرکی را در ارومیه شروع خواهیم کرد و این مسیر نورانی بدون همراهی مردم و مسئولان طی نخواهد شد و در این میان از همه انتظار تعامل و همراهی را داریم.

سرپرست فرمانداری ارومیه، ابراز داشت: شهرستان ارومیه در سطح استان باید به عنوان الگو مطرح باشد و این ممکن نیست مگر با عزم جدی همه، که به درستی مسیر روشنی را در ادامه شاهد خواهیم بود و در نیل اهداف جمهوری اسلامی حرکت می‌کنیم. اهداف ترسیم شده از جانب مقام معظم رهبری مسیر ما در فرمانداری ارومیه خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: توجه به نیرو‌های جوان، تقویت همدلی بین مردم و مسئولین، تکمیل پروژه‌های عمرانی، حفظ امنیت از جمله برنامه‌های اصلی ما در فرمانداری ارومیه است.

در پایان این مراسم غلامحسین عماری به عنوان سرپرست فرمانداری ارومیه معارفه و از زحمات رسول مقابلی فرماندار پیشین این شهرستان تجلیل به عمل آمد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید