19:15|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1400 - 09:17
کد خبر: 17629
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

زندگی عزتمندانه دستاورد انقلاب برای مردم ایران است

انقلاب اسلامی، کشور را از ذلت به عزت و اقتدار رساند و زندگی مقتدرانه و عزتمندانه دستاورد انقلاب برای مردم ایران است.
زندگی عزتمندانه دستاورد انقلاب برای مردم ایران است

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 22 بهمن، اظهار کرد: انقلاب اسلامی معجزه خداوند متعال است که بر تمام مردم دنیا به نمایش گذاشته شده و بعد از ۴۳ سال با افتخار و اقتدار مسیر خود را ادامه می‌دهد.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با عزت و سربلندی بعد از انقلاب در حال طی کردن مسیر پیشرفت است و فرزندانی را در عرصه‌های مختلف تربیت کرده که در دنیا زبانزد هستند.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: عنایت خداوند متعال نصیب حال ما شده و از این به بعد نیز رحمت خداوند متعال شامل حال ماست و به رتبه‌های بالایی در عرصه‌های مختلف خواهیم رسید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: ملت ایران همواره به آموزه‌های قرآنی عمل کرده و همواره در صحنه حضور داشته‌اند و ۲۲ بهمن امسال نیز نظیر سال‌های گذشته، تمام دشمنان ریز و درشت نظام را مرعوب کرد.

وی با اشاره به اینکه باید احسان و نیکی و پدر و مادر در اولویت ما باشد، اضافه کرد: پدر و مادر حق بزرگی بر گردن ما دارند و ائمه اطهار نیز بر این مساله تاکید ویژه دارند و باید این مساله در تمامی امور روزانه مراعات شود و هر لحظه باید برای پدر و مادر دعا کرد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه باید روز ۱۳ رجب گرامی داشته شود، بیان کرد: همچنین باید اعتکاف را برگزار و روزه داری کرد و نباید از این ایام پربرکت غفلت کنیم.

نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور مردم و پس از برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید