09:52|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1400 - 13:36
کد خبر: 17614
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا خبرداد؛

وضعیت امنیتی در منطقه شمالغرب بسیار مطلوب است

‍ فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت : انقلاب اسلامی ایران در همه این سال ها مدافع مظلومین جهان و منطقه بوده است.
وضعیت امنیتی در منطقه شمالغرب بسیار مطلوب است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا، طی روز سه شنبه 19 بهمن در نشست صمیمی با اصحاب رسانه با تاکید براینکه دشمن همواره با بکارگیری منافقین، ضد انقلاب در تلاش برای ایجاد ناامنی در مرزهای کشور است، گفت: توانستیم در طول سالهای گذشته امنیت بسیار مطلوبی در شمال غرب ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد ناامنی می‌خواهد که دولت نتواند برای توسعه و آبادانی مردم وارد عمل شود و خود به خود مردم از صف دولت جدا شوند اما رزمندگان شمال غرب دست به دست هم دادند ضمن دفاع از مردم منطقه و ایجاد امنیتی پایدار، در مسیر توسعه نیز گام برداشته اند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با تاکید براینکه آمریکا و صهیونیسم باهدف ایجاد ناامنی به حمایت از منافقین و ضدانقلاب ادامه می‌دهند، گفت: آمریکا بر توان نظامی ایران واقف است اما با تحریم‌ها و توطئه‌های متعدد و بکارگیری منافقین و ضدانقلاب در صدد ایجاد ناامنی است اما بدیهی است کسی که علیه نظام توطئه می‌کند باید با آن برخورد شود.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم فلسطین به فراموشی سپرده شود،  افزود: صهیونیست ها در مناطق مختلف توطئه می کنند تا فلسطین از یاد مردم فراموش شود اما جنایتهای صهیونیسم و ظلم انها فراموش نخواهد شد و همانطور که امام راحل در ایام انقلاب نیز شعار حمایت از فلسطین می دادند، این حمایتها همچنان ادامه دارد. 

سردار اوصانلو بابیان اینکه بیش از ۳۰۰۰ شهید برای استقلال و آزادی کشور تقدیم انقلاب شده است، گفت: شهدا تکلیف سنگینی بر دوش تک تک جامعه گذاشته اند ضروری است ابعاد مختلف انقلاب به نسل آینده تبیین شود.

وی با بیان اینکه تحریمهای فعلی قابل مقایسه با تحریمهای دشمن در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیست، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ افزود: عملیات والفجر ۸ در اوج تحریمهای دشمن انجام شد اما رزمندگان انقلاب با وجود تحریمها ۸ سال با جانفشانی جنگیدند و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند. 


فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با تاکید بر اینکه با گذشت ۴۳ سال از انقلاب در بسیاری از حوزه ها به خودکفایی رسیده ایم، ادامه داد: دشمن با تحریم در اوایل انقلاب و دفاع مقدس نمی خواست تجهیزات و مهمات بدست ما برسد اما امروزه با تحریم ها می خواهد تسلیحات و مهماتی که در تولید ان به خودکفایی رسیدیم را بفروشیم. 

سردار اوصانلو بابیان اینکه بیش از ۹۰ درصد سلاحهای وارد شده توسط دشمن را کشف کردیم،  گفت:  طی ۲ سال گذشته ۱۹۶۱ قبضه سلاح جنگی، ۵۸۰۰ سلاح شکاری غیرمجاز و ۸۷ هزار مهمات در منطقه شمالغرب جمع آوری شده است.

وی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار پروژه توسط قرارگاه حمزه در شمالغرب افزود: احداث ۱۱۰۰ کیلومتر جاده در مناطق صعب العبور و کوهستانی،احداث هزار خانه در ۷۰۰ روستا، کابل گذاری برق فشار قوی در ۷۰۰۰ کیلومتر از ارتفاعات و احداث ۲۰۰۰ تخت نقاهتگاهی و برپایی بیمارستان صحرایی در ایام کرونا بخشی از اقدام قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمالغرب است. 

سردار اوصانلو در پایان از تداوم توزیع بسته معیشتی و جهیزیه به افراد نیازمند توسط قرارگاه حمزه خبر داد و تصریح کرد: آبرسانی به ۳۷۹ روستا در آذربایجان غربی و ابرسانی به ۱۶۹ روستای دارای چالش آب در کردستان در ۳۰ ماه توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا در دست اقدام است. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید