11:00|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1400 - 09:11
کد خبر: 17591
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

حل مشکلات معیشتی و کنترل تورم نیازمند اهتمام جدی مدیران است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه گفت: خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آن‌ها یک وظیفه مهم و اساسی است و در همین زمینه دولتمردان باید برای تحقق برنامه‌ها و کنترل تورم با جدیت وارد عمل شوند.
حل مشکلات معیشتی و کنترل تورم نیازمند اهتمام جدی مدیران است

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 15 بهمن، اظهار کرد: ماه رجب فرصت بسیار ارزشمندی برای حضور در مراسم معنوی به خصوص اعتکاف است که امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی امسال بتوان این مراسم را به نحو مناسب با همکاری مردم مومن در مسجدها برگزار کرد.

وی به دیدار مقام معظم رهبری از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی اشاره کرد و گفت: معظم‌له فرمودند، در حال حاضر طرح‌ها و نقشه‌های دشمن برای فتح سنگر تولید با همکاری مردم و مسئولان شکست مواجه شده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی  و امام جمعه ارومیه، بیان کرد: در بیانات رهبر انقلاب، عنوان شد که آمار و میزان رشد تولید ناخالص داخلی،  قاچاق، عدم حمایت از تولیدکنندگان قابل قبول نیست و به موضوع تحریم‌ها بستگی ندارد بلکه تصمیم‌گیری‌های غلط یا کم‌کاری‌ها، باعث بخش مهمی از مشکلات بوده است و باید از تولیدکنندگان حمایت 100 درصدی شود. این فرمایشات و دستورات رهبری باید توسط مدیران جامه عمل بپوشد.

وی تصریح کرد: حمایت از برخی تولیدکنندگان در داخل کشور باعث شد که قیمت‌های محصولات خود را افزایش دهند که این ضربه به معیشت مردم است لذا باید مدیریت صحیح شود و مسئولان قضائی و دولتمردان به آن ورود جدی داشته باشند چراکه با بالا رفتن قیمت خودرو از کیفیت آن نیز کاسته می‌شود.

حجت‌الاسلام قریشی با تاکید بر اینکه مسئله تورم باید در کشور کنترل شود، بیان کرد: خدمت به مردم و رسیدگی به مطالبات آنها یک وظیفه مهم و اساسی است که دولتمردان باید برای تحقق برنامه‌ها با جدیت وارد عمل شوند.

وی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب و تلاش‌های امام امت و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، ایران در اوج اقتدار و بالندگی خود قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، عنوان کرد: اقتدار و عزتمندی از بزرگترین دستاوردهای پیروزی انقلاب برای ایران اسلامی است چرا که در گذشته ملت ایران از استقلال نظامی، سیاسی و فرهنگی برخوردار نبودند.

وی با اشاره به اینکه، پیشرفت علم و اقتدار از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، گفت: میزان پیشرفت و رشد ایران در عرصه فعالیت‌های دانش بنیان، در عرصه هوا و فضا  و در حوزه پزشکی در مقایسه با قبل از انقلاب بی‌سابقه و کاملاً مشهود است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید