23:25|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 05 بهمن 1400 - 11:47
کد خبر: 17540
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد:

ثبت نزدیک به یک میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار تردد ورودی به استان در دی ماه سال جاری

در چند سال اخیر شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به گونه ای شده که طبقه متوسط کشور در حال نابودی است و کم کم جامعه به دو دسته داراها و ندارها تقسیم می‌شود.
ثبت نزدیک به یک میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار تردد ورودی به استان در دی ماه سال جاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی عنوان کرد : در دی ماه سال جاری نزدیک به یک میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار تردد ورودی به استان توسط دوربین های نظارتی - تصویری مرکز مدیریت راههای این اداره کل ثبت گردید.

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام خبر فوق افزود : در دی ماه سال جاری همچنین میزان تردد خروجی از استان نیز افزون بر یک میلیون و یکصد و شصت و یک هزار تردد ثبت گردیده است.

 وی افزود : در این مدت محور تبریز -  ارومیه ( شهید کلانتری ) با ثبت افزون بر ۱۱۰هزار تردد و رشد بالغ بر ۴۲ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشترین رشد را در تردد جاده ای به خود اختصاص داده است.

 شکری ادامه داد : بیشترین تردد های ثبت شده دی ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان نیز به ترتیب در محورهای سلماس - ارومیه با نزدیک به ۵۴۶ هزار تردد ، ارومیه - مهاباد با بالغ بر ۵۳۶ هزار تردد و سرو - ارومیه با افزون به ۲۲۵ هزار تردد بوده است.

 این مقام مسئول اظهار داشت : در دی ماه امسال ۶۳.۷ درصد خودرو های با پلاک ثبتی استان آذربایجان غربی، ۱۳ درصد با پلاک ثبتی استان آذربایجان شرقی،  ۵.۵ با پلاک ثبتی استان زنجان و مابقی نیز با پلاک ثبتی سایر استان‌ها در جاده های آذربایجان غربی تردد داشتند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید