09:10|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1400 - 13:22
کد خبر: 17523
رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش اعلام کرد:

فعالیت استخرهای آذربایجان‌غربی به صورت مشروط آغاز شد

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، گفت: فعالیت استخرهای استان از امروز مشروط به رعایت کامل و دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز شد.
فعالیت استخرهای آذربایجان‌غربی به صورت مشروط آغاز شد

سعید مینایی مهر، رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در خصوص بازگشایی استخرها، اظهار کرد: استخرهای استان از ابتدا شیوع کرونا در اسفندماه همزمان با سراسر کشور تعطیل شده بود.

وی افزود: اکنون پس از تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا، استخرهای سطح استان بدون سانس‌های عمومی و با رعایت کامل و دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند.

مینایی مهر ادامه داد: فعالیت استخرها در مرحله نخست تنها ویژه شناگران ملی پوش و کلاس‌های آموزشی می‌باشد.

وی عنوان کرد: هیات پزشکی ورزشی استان نظارت مستمری بر فعالیت استخرهای ورزشی سراسر استان داشته و با متخلفان در بی‌توجهی به دستورالعمل بهداشتی تدوین شده به طور جد و قاطع برخورد می‌کند.

رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، در پایان تصریح کرد: در صورت مناسب بودن شرایط فعالیت استخرها فعالیت این مرکزها در مرحله دوم با پذیرش شمار بیشتری از علاقه‌مندان رشته شنا از سر گرفته می‌شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید