14:58|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1400 - 09:15
کد خبر: 17517
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

مدیران کنترل قیمت‌ها و بهبود معیشت مردم را در اولویت ‌قرار دهند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مدیران استانی باید کنترل قیمت‌ها و معیشت مردم را در اولویت خود قرار دهند تا در سال آینده شاهد پیشرفت و توسعه در استان باشیم.
مدیران کنترل قیمت‌ها و بهبود معیشت مردم را در اولویت ‌قرار دهند

به گزارش سرویس فرهنگی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 1 بهمن، با اشاره به مشکل معیشت مردم، اظهار کرد: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم، مسئولان استانی باید به قیمت ها نظارت کافی داشته باشند.
 

وی افزود: مدیران استانی باید کنترل قیمت‌ها و معیشت مردم را در اولویت خود قرار دهند تا در سال آینده شاهد پیشرفت و توسعه در استان باشیم.
 

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه، در مورد دوم بهمن و حماسه آفرینی مردم ارومیه در این روز نیز گفت: حماسه مردمی دوم بهمن به رهبری مرحوم حسنی باید زنده نگه داشته شده و به نسل‌های بعدی منتقل شود.
 

وی ادامه داد: متاسفانه همه اعم از بزرگان‌ رسانه‌ها و علما در بزرگداشت این روز کوتاهی کرده‌ایم و در شناساندن روز دوم بهمن قصور داریم.
 

حجت‌الاسلام قریشی به سفر اخیر ریاست جمهوری به روسیه اشاره کرد و گفت: بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری، ارتباط با سایر کشورها باعث رفع تحریم شده و همچنین شاهد رشد اقتصادی و مرتفع شدن مشکلات نظام و مردم خواهیم شد.
 

وی تصریح کرد: اگر کشور ایران با سایر کشورها ارتباط قوی و محکمی را برقرار کند، این باعث می‌شود که فشارهای اقتصادی تحمیل شده بر مردم کاهش یابد و موقعیت سیاسی بالا رفته و امنیت صد درصدی برقرار شود.
 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به در پیش رو بودن روز گمرک در پایان تصریح کرد: آذربایجان‌غربی از لحاظ گمرکات و مرزی بودن جزو مهم‌ترین استان‌ها محسوب می‌شود و بر همین اساس تسریع در امور گمرکی از مواردی است که باید مسئولان نسبت به این موضوع توجه داشته باشند تا شاهد رشد و توسعه اقتصادی در استان باشیم.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم نیز گفت: می‌دانیم که دولت و مسئولان از مشکلات مطلع هستند و تلاش خود را نیز می‌کنند اما مدیران و مسئولان باید سرعت حرکتشان را برای حل مشکلات معیشتی مردم بیشتر کنند‌.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید