16:07|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 13 دی 1400 - 13:23
کد خبر: 17441
به مناسبت دومین سالروز شهادت اسوه معنویت و اخلاق؛

حاج قاسم سلیمانی؛ نمونه‌ای بارز از شجاعت و مبارزه در برابر تروریست‌های داعش

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز، اسوه خدمت، ایثار و تلاش صادقانه و نماد عزت و جاودانگی و ولایت مداری بودند که با گذشت دوسال از شهادت وی، یاد ایشان همچنان دل‌ها زنده مانده است.
حاج قاسم سلیمانی؛ نمونه‌ای بارز از شجاعت و مبارزه در برابر تروریست‌های داعش

سرویس سیاسی باریش نیوز، دو سال از آن شب تاریک که خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی، ملت ایران را داغدار کرد، می‌گذرد؛ خبری شوکه کننده و غیرقابل باور که با گذشت دو سال فراموش نشده و داغ آن هنوز در دل مردم ایران زنده است.

شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی، نمادی از شجاعت شناخته می‌شود؛ فرماندهی که سال‌های عمر خود را در راه دفاع از این مرز و بوم، آزادی‌خواهی و حمایت از مظلومان جهان سپری کرد تا جایی که دشمنان حتی از شنیدن نام او به وحشت و هراس می‌افتادند.

نکته تامل برانگیز این است که هر کسی از منظر خود ایشان را رزمنده‌ای شجاع، استراتژیست برتر و برخی حتی سیاستمداری زیرک و دیپلمات حرفه‌ای می‌دانند بطوریکه با گذشت دوسال از شهادت جانسوز وی، یاد او در دل‌ها فراموش نشده است.

در ادامه شایان به ذکر است که سردار سلیمانی بیش از هر چیز با عبور از چالش‌ها  و ایستادگی در مقابل تخریب ناسیونالیسم ایران، نشان داد که سرنوشت کشور در دست مردم آن است و اقتدار ملت ایران را برای جهانیان نمایان کرد.

این روزها با گذر از خیابان‌ها و با سیری در فضای مجازی خواهیم دید که این مرز و بوم عزادار است و در و دیوار آن پرچم سیاه فاطمی را بر دوش می‌کشد و عکس‌های حاج قاسم چشم‌نواز کشورمان شده است.

سخن آخر اینکه باتوجه به تعصب ملت ایران و عشقی که آن‌ها نسب به سردار سلیمانی در دل می‌پرورانند دو سال که هیچ، اگر بیست سال و بلکه بیشتر هم بگذرد داغ ساعت یک ‌و بیست دقیقه بامداد فرودگاه بغداد در دل ما تازه است و سرد نخواهد شد و حاج قاسم برای مردم ایران تا ابد سردار دل‌ها باقی خواهد ماند.

سارا مرادی

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید