11:44|چهارشنبه, آبان 02 ,1403
تاریخ انتشار: 12 دی 1400 - 13:38
کد خبر: 17435
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو باباریش:

ثبت افزون بر یک میلیون و یکصد و هفتاد هزار تردد ورودی به استان در آذر ماه سال جاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی عنوان کرد: در آذر ماه سال جاری افزون بر یک میلیون و یکصد و هفتاد هزار تردد ورودی به استان توسط دوربین‌های نظارتی - تصویری مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل ثبت گردید.
ثبت افزون بر یک میلیون و یکصد و هفتاد هزار تردد ورودی به استان در آذر ماه سال جاری

 ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، اظهار کرد: در آذر ماه سال جاری همچنین میزان تردد خروجی از استان نیز افزون بر یک میلیون و یکصد و شصت هزار تردد ثبت گردیده است.

وی افزود: در این مدت محور مهاباد - ارومیه ( رشکان - ارومیه ) با ثبت افزون بر ۵۴۲ هزار تردد و افزایش ۲۷۶۴ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشترین رشد را در تردد جاده ای به خود اختصاص داده است.

شکری ادامه داد: بیشترین ترددهای ثبت شده آذر ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان نیز به ترتیب در محورهای  ارومیه - مهاباد ( ارومیه - رشکان ) با نزدیک به ۶۶۱ هزار تردد ، ارومیه - سلماس با بالغ بر ۶۴۵ هزار تردد و ارومیه - سرو با افزون به ۳۷۳ هزار تردد بوده است.

دیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: در آذر ماه امسال ۸۲.۷ درصد خودروهای با پلاک ثبتی استان آذربایجان‌غربی، ۷.۱ درصد با پلاک ثبتی استان آذربایجان‌شرقی،  ۳.۹ با پلاک ثبتی استان تهران،  ۱.۴ درصد با پلاک ثبتی استان کردستان و ۴.۹ درصد نیز با پلاک ثبتی سایر استان‌ها در جاده‌های آذربایجان‌غربی تردد داشتند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید