04:01|شنبه, مرداد 06 ,1403
تاریخ انتشار: 02 دی 1400 - 11:57
کد خبر: 17389
یادداشت:

جلسات بدون خروجی؛ جالب‌ترین عملکرد مدیران شهری در ارومیه!

مشکلات شهری ارومیه همچنان پابرجاست و منتخبان شورای شهر و شهردار جدید نتوانسته اند واژه توسعه نیافته را از سر این شهر بردارند.
جلسات بدون خروجی؛ جالب‌ترین عملکرد مدیران شهری در ارومیه!


سرویس اجتماعی باریش نیوز، انگار در این دوره یکسری جلسات فقط برای رفع تکلیف است و خروجی خاصی ندارد و تصمیمات خاصی برای شورا و شهرداری در آن اتخاذ نمی شود.

ساختار فردی مسوولیت در جایگاه خودش باید به صورت اصولی و قانونی به آن پرداخته شود و شفاف سازی در خصوص عملکرد حق مردم شهر ارومیه در راستای عملکردشهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر است.

در واقع وظیفه ذاتی شهردار موفق پیگیری طرح و پروژه‌های نیمه تمام که می تواند در سرنوشت و توسعه شهر نقش مهمی داشته باشد که متاسفانه رسیدگی به این مسئله همچنان مورد بی توجهی و غفلت واقع شده است.

یکی از نقدهای اساسی و سوال عمده شهروندان که در ارتباط با مسائل شهری ارومیه مطرح است وضعیت نامناسب زیرساخت‌های شهری آن بوده که زندگی را برای عموم مردم دشوار کرده است.

این روزها شهروندان از وضعیت نامناسب زیرساخت‌های شهری ارومیه گلایه‌های فراوانی را از مدیریت امور شهری دارند؛چرا که این شهر مرکز استان بوده و مردم انتظار دارند که مدیران شهری به جای گذاشتن جلساتی که هیچ خروجی ندارد فکری اساسی جهت سامان دادن به اوضاع شهر نمایند؛ چرا که برگزاری جلساتی که صرفا جهت خودنمایی و گذاشتن خبر آن بر روی سایت شهرداری باشد قطعا هیچ دردی از مردم  این شهر دوا نخواهد کرد! مردم ارومیه عملکرد واقعی می‌خواهند نه شعار و وعده ای که متاسفانه همچنان شعار و وعده هم باقی می ماند!

حال باید دید در این جلسات پی در پی که از سوی شهرداری  و شورای شهر ارومیه برگزار می‌شود بلاخره میتوان خروجی مثبتی را از این جلسات مشاهده کرد؟ آیا مدیران شهری کلانشهر ارومیه می‌توانند به تکالیف و وظایف خود عمل کنند و هدف خود را از برگزاری این جلسات برای شهروندان شفاف سازی کنند و پاسخ اعتماد مردم را بدهند یا خیر؟
مشکلات شهرارومیه یکی و دو تا نیست و اکنون بسیاری از شهروندان از وضعیت کنونی در زمینه‌های مختلف از فضای سبز گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و معابر و... ناراضی هستند.

کلام آخر اینکه، حال با این وضعیت نابسامان لازم است اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار ارومیه پاسخگوی چنین وضعیت حاکم بر شهر باشند و بگویند اصولا آیا برنامه‌ای جهت خروج این کلانشهر از نابسامانی دارند؟

شیرین شریفی

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید