14:43|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 23 آذر 1400 - 12:12
کد خبر: 17349
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی اعلام کرد:

پرورش 38 هزار و 500 نفر فارغ التحصیل از بدو تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی

از بدو تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی 38 هزار و 500 نفر فارغ التحصیل در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر به جامعه تحویل داده شده است.
پرورش 38 هزار و 500 نفر فارغ التحصیل از بدو تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان غربی


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت پذیرش دانشجو در بهمن ماه سال جاری با اشاره به تاریخچه ٢۵ ساله فعالیت این دانشگاه اظهار داشت : دانشگاه علمی کاربردی استان بر اساس نیاز کار و پویایی رشته های تشکیل شده که در حال حاضر با ١۵ مرکز علمی کاربردی در سطح استان که 7 مرکز آن در شهر ارومیه و 8 مرکز دیگر آن نیز در دیگر شهرستان‌های استان در حال فعالیت است.

دکتر میرحسین رسولی صدقیانی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربدی استان در حال حاضر دارای 1000 مدرس کددار و ٣٨٠٠نفر دانشجو که 2هزار نفر آن در مقطع کاردانی و یک هزار و 800 نفر آن در مقطع کارشناسی می‌باشد.

وی ادامه داد : در پذیرش مهر ماه سال جاری ١٣۶۵ نفر دانشجو جذب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١۴ درصد افزایش داشته و این امر نشان دهنده نشان‌دهنده اقبال عمومی جامعه نسبت به آموزش های مهارتی می باشد.

دکتر میرحسین رسولی صدقیانی گفت: ثبت نام دانشجویان علاقمند در بهمن ماه سال جاری از ١۶ آذرماه آغاز شده  و تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت که دانشگاه علمی کاربدی آذربایجان غربی  در ١٧٣ رشته محل کاردانی و کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.  

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه  شهریه پایین را از جمله مهمترین مزیتاین دانشگاه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره ثبت نام دوباره از چندین رشته شامل روابط عمومی، گرافیک و مدیریت بیمه که از چند سال گذشته متوقف شده آغاز شده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید