02:00|چهارشنبه, فروردین 29 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آذر 1400 - 11:55
کد خبر: 17317

صدور رای اولیه اراذل و اوباش در دادگاه انقلاب ارومیه

رئیس کل دادگستری استان از صدور رای اولیه دادگاه انقلاب ارومیه در خصوص پرونده اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی شهر خبر داد.
صدور رای اولیه اراذل و اوباش در دادگاه انقلاب ارومیه

 رئیس کل دادگستری استان از صدور رای اولیه دادگاه انقلاب ارومیه در خصوص پرونده اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی  شهر خبر داد و گفت: این پرونده پس از طرح در دادسرا و انجام تحقیقات مقدماتی مفصل و دقیق با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

ناصر عتباتی افزود: دادگاه انقلاب ارومیه با هیات قضات و به شکل تعدد قاضی به صورت دقیق و باحضور متهمین و وکلای آنها در چندین نوبت تشکیل و رسیدگی و دفاعیات متهمین و وکلای آنها استماع و نماینده دادستان نیز از کیفرخواست تقدیمی دفاع نموده ونهایتاً با اعلام ختم رسیدگی، رای اولیه دادگاه انقلاب صادر شد.

مقام ارشد قضایی استان تاکید کرد : جایی برای اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس مردم وبرهم زنندگان نظم و امنیت جامعه در استان وجود ندارد و دستگاه قضایی با عزم و اراده قوی و با اقتدار و قاطعیت با آنها برخورد می کند.

شایان ذکر است این افراد در طی ماههای گذشته به سبب ارتکاب جرایم مختلف و در قالب اراذل و اوباش سابقه دار دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شده بودند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید