07:35|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 27 آبان 1400 - 08:50
کد خبر: 17233
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

آماده‌سازی ظرفیت نرم افزاری و فروش بلیط به صورت الکترونیکی در فصل جاری لیگ برتر والیبال

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در رابطه با نحوه برگزاری فصل جاری لیگ برتر والیبال گفت: طبق تصمیمات اتخاذ شده تا به امروز، لیگ سال جاری قرار است بصورت رفت و برگشت برگزار شود و در این خصوص همراه با اداره کل ورزش و جوانان پیگیر حضور تماشاگران با ظرفیت تعیین شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای تماشای بازی‌های تیم شهرداری هستیم.
آماده‌سازی ظرفیت نرم افزاری و فروش بلیط به صورت الکترونیکی در فصل جاری لیگ برتر والیبال

پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز، در رابطه با شرایط تشکیل تیم والیبال شهرداری ارومیه در سال 1400، اظهار کرد: با توجه به اینکه والیبال در ارومیه بعنوان یک نماد و هویت شناخته می‌شود، باشگاه شهرداری ارومیه با قدمت 10 ساله و با توجه به اینکه در سال 1399 توانست در لیگ برتر والیبال کشور مقام دوم کسب کند، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. 

وی افزود: باتوجه به تغییرات اعمال شده در سیستم مدیریت شهری، طی جلساتی با شهردار وقت و اعضای شورای شهر، در اتاق فکر باشگاه شهرداری با حضور 5 مربی (3 مربی بومی و 2 مربی غیربومی) و بعد از انتصاب محمدرضا تندروان بعنوان سرمربی تیم قهرمان 99 و با حضور سرمربی و کمیته فنی باشگاه، با هدف شناسایی مسائل فنی و کارشناسی، برگزار شد.

رضایی گفت: از اوایل مرداد ماه سال جاری تمرینات به صورت مستمر در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر شروع شده و طی 8 هفته‌ای که از شروع مسابقات می‌گذرد، تیم شهرداری ارومیه با زحمات بازیکنان و کادر فنی و حمایتی که از طرف شورای شهر و شهردار شد توانسته طی 7 بازی 6 برد و 1 باخت را از آن خود کند و در جایگاه دوم قرار گیرد که انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه یابد. 

وی در ادامه با توجه به پیش‌بینی نتایج تیم شهرداری گفت: به دلیل اینکه سه ملی پوش (علی اصغر مجرد، صابر کاظمی،علیرضا بهبودی) با تاخیر به تیم ملحق شدند و در بازی‌های تدارکاتی علی اصغر مجرد به دلیل مصدودمیت جای خود را به  سعید مصطفی‌وند سپرد و کمبود هماهنگی‌های لازم، انتظار می‌رفت نتایج چندان خوشایندی حاصل نشود ولی با وجود مشکلات مذکور خوشبختانه وضعیت تیم مطلوب و رو به رشد می‌باشد و اگر مشکلی از لحاظ جسمی و مصدومیت بازیکن‌ها رخ ندهد،  قطعا این روند ادامه پیدا می‌کند. 

رضایی در رابطه با شرایط تیم‌های پایه جوانان و نوجوانان گفت: در اردیبهشت و خرداد سال جاری فراخوانی به عنوان استعدادیابی و استعداد پروری بازیکنان تیم پایه مطرح شد که نزدیک 700 نفر از نوجوانان و جوانان ثبت نام کردند. 

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، شرایط تست‌گیری و استعدادیابی از لحاظ زمانی طی یک هفته و زیر نظر مربی تیم‌های پایه حمید انوری و جواد محمدی نژاد انجام گرفت که از میان لیستی 700 نفری، 150 نفر انتخاب شدند. 

وی افزود: طرح بزرگ استعدادیابی، استعدادپروری و بازیکن‌سازی توسط آکادمی شهرداری ارومیه موضوع دیگری است که اخیرا مورد توجه قرار گرفته و زیر نظر استاد کارگر پیشه و با شرکت 20 نفر از مربیان جهان و آینده‌دار شهر با عنوان سرمربی و مربی تحقق می‌یابد و می‌تواند قدم مثبتی در جهت پیشرفت والیبال شهری و تیم‌های پایه و لیگ‌های برتر و دسته یک باشد. 

رضایی در مورد شرایط حضور تماشاگران در سالن غدیر گفت: فعلا هیچ بخشنامه‌ای مبنی بر حضور تماشاگران در سالن ابلاغ نشده است ولی با توجه به مطرح بودن واکسیناسیون و حضور یک سوم تماشاگران جلسات متفاوتی با حضور مجموعه فاوا شهرداری ارومیه و مجموعه هیات‌های فرهنگی و ورزشی انجام شده و ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه، در پایان تصریح کرد: در واقع تمام ظرفیت نرم افزاری و فروش بلیط به صورت الکترونیکی در نظر گرفته شده است ولی باتوجه به تجمع افراد و شرایط کرونایی، درصد شرکت حضوری تماشاگران بسیار پایین می‌باشد؛ در هر صورت با اهتمام مسئولین مربوطه زیرساخت‌های لازم را جهت فروش بلیط و جانمایی افراد داخل سالن مهیا می‌شود و امیدواریم بزودی درهای سالن غدیر بعد از 2 سال به روی تماشاگران و هواداران والیبال گشوده شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید