04:25|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 آبان 1400 - 09:21
کد خبر: 17172
در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه مطرح شد:

اقتدار نیروهای مسلح ایران مایه عزت کشور

نماینده ولی‌‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه گفت: ناکامی آمریکا در دزدی دریایی، نشانه دیگری از اقتدار نیروهای مسلح ایران است.
اقتدار نیروهای مسلح ایران مایه عزت کشور

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه 14 آبان، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره در مسیر مبارزه با ظلم و ستم و مقابله بی‌امان با جاه طلبی‌های استکبار جهانی بوده و این مسیر را با قدرت اقتدار نیروهای مسلح ایران مایه عزت کشور روزافزون ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: ناکامی آمریکا در دزدی دریایی، نشانه دیگری از اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی افزود: ملت ایران همواره از حق خود محافظت کرده و اجازه دست اندازی دشمنان را به هیچ وجه نمی‌دهد.

وی گفت: دشمنان در هر حال در کمین هستند همانطور که در چند روز اخیر نیز محافظان امنیت این مرز و بوم از کشتی آمریکاییان جلوگیری و آنان را ناکام گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به گرامیداشت روز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: مبارزه با ظلم و مستکبران مسیری است که باید تدوام داشته باشد و به نسل‌های آتی هم منتقل شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود بر مبارزه با فساد در چهار چوب عدالت تاکید کرد و گفت: عدالت خواهی و مبارزه با فساد در نهاد دین است اما در این مبارزه باید عادلانه برخورد و عدالت رعایت شود.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: مجاز نیست فردی که اتهام آن ثابت نشده شده است مورد هجمه قرار بگیرد و تشخیص و اثبات اتهام و تعیین اندازه کیفر باید در محکمه عادلانه صورت بگیرد .
 
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه در ارومیه با اشاره به اهمیت فرهنگ اسلامی همچنین اظهار کرد: در دین اسلام نیز به امر فرهنگ اسلامی تاکید شده و اگر فرهنگ جامعه خدشه‌دار شود صدمات جبران ناپذیری می‌تواند در پی داشته باشد.
 
 وی به اهمیت نماز جمعه ارومیه هم اشاره کرد و گفت: خطیب نماز جمعه باید در خطبه‌های نماز یاد خدا و پیغمبر را بیش از پیش برای مومنان یادآوری کنند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در پایان تصریح کرد: مومنان باید یکدیگر را راهنمایی کنند و نقد منصفانه کنند اما نمازهای جمعه نباید مورد حجمه قرار بگیرند، نقد خوب است، اما نهاد نماز جمعه را مورد حجمه قرار دادن صحیح نیست و نباید اجازه داد این امر مهم عبادی سیاسی مورد هجمه بیگانگان و دشمنان قرار گیرد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید