07:14|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 13 آبان 1400 - 13:02
کد خبر: 17171
پیمان حاتمی تکواندوکار ارومیه‌ای و نایب قهرمان مسابقات بین المللی ونزوئلا در گفتگو با باریش:

جوانان همیشه درس را در کنار ورزش و ورزش را در کنار درس داشته باشند

پیمان حاتمی تکواندوکار ارومیه‌ای در رقابت‌های مسابقات بین المللی تکواندو که به میزبانی ونزوئلا برگزار شد، موفق به کسب نایب قهرمانی این مسابقات شد.
جوانان همیشه درس را در کنار ورزش و ورزش را در کنار درس داشته باشند

پیمان حاتمی نایب قهرمان مسابقات بین المللی تکواندو به میزبانی ونزوئلا در سبک هان مادانگ در گفتگو با خبرنگار باریش نیوز به شرح شروع فعالیت ورزشی خود اشاره کرد و گفت: ورزش را از سال 74 با کونگ فو توا شروع کردم و بعد از 6 سال موفق به کسب  دانشنامه جهانی کونگ فو توا و چندین مقام استانی در این رشته شدم.

 وی در ادامه به فعالیت خود در رشته های تای بوکس و موی تای و رشته های آزاد اشاره نمود و گفت:  در سال 95 موفق به دریافت دان یک جهانی تکواندو در کره جنوبی شدم و همچنین در رشته کاراته سبک آزاد بودوکای نیز فعالیت داشته و دارنده کمرمشکی دان یک در این رشته می باشم  و در حال حاضر به صورت حرفه‌ای وتخصصی به فعالیت در  رشته تکواندو می پردازم.

 نایب قهرمان مسابقات بین المللی ونزوئلا اظهار داشت:  تا کنون در رشته تکواندو موفق به کسب چندین مدال در سطح ملی و بین المللی شده ام و در حال حاضر نیز عضو لیگ سراسری کشور در استان البرز تیم آکادمی کسری می باشم.

پیمان حاتمی در خاتمه به اهمیت ورزش و توجه خانوادها به امر ورزش پرداخت و گفت: توصیه من به نوجوان و جوانان این است که همیشه درس را در کنار ورزش و ورزش را در کنار درس داشته باشند؛ چرا همانگونه که گفته می شود عقل سالم در بدن سالم است و داشتن بدن سالم بدون ورزش امکانپذیر نخواهد بود و در این میان حمایت خانواده ها نیز قطعا بدون تاثیر نخواهد بود.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید