15:30|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آبان 1400 - 13:35
کد خبر: 17137

برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل آذر

رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: وزارت بهداشت، با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش، طوری برنامه ریزی کند تا مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل آذر طبق شیوه‌نامه‌ها بازگشایی شوند.
برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از اوایل آذر

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با تاکید بر اینکه به رعایت اصول و شیوه نامه‌های بهداشتی همچنان باید مورد توجه جدی مردم باشد، افزود: در مسیر مقابله و غلبه بر بیماری کرونا، حساس بودن نسبت به رعایت موارد بهداشتی ضرورت اجتناب ناپذیر است. همچنان باید از اجتماعات و هرآنچه امکان ابتلاء به بیماری را افزایش می‌دهد، دوری کرد.


رئیسی تاکید کرد: با توجه به انجام واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال و دانشجویان، از ابتدای آذرماه می‌توان برایی بازگشایی مراکز اموزشی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام کرد.

رئیس جمهور گفت: با مجموعه اقدامات پیشگیرانه و مناسبی که از طریق دستگاه‌های مربوطه بویژه بهداشت و درمان در پیش گرفته شده است امیدواریم از موج بعدی جلوگیری و از سلامت مردم بطور موثر صیانت شود.

دکتر رئیسی با اشاره به پیشنهاد وزارت کشور برای تدوین نقشه راه یکساله به منظور مقابله با کرونا تصریح کرد: در تدوین این نقشه راه، باید از نظرات دستگاه‌های مختلف و تمامی استان‌ها استفاده شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید