10:37|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 28 مهر 1400 - 12:54
کد خبر: 17098
یادداشت:

رانندگی پر خطر معضلی جدی در خیابان های کلانشهر ارومیه

در این روز ها که مرگ و میر های کرونایی افزایش یافته است ، از سوی دیگر شاهد سیر صعودی جانباختگان ناشی از تصادفات نیز هستیم که بی توجهی به قوانین و عدم رعایت سرعت مجاز باعث به وجود آمدن این بحران در خیابان های کلانشهر ارومیه می شود.
رانندگی پر خطر معضلی جدی در خیابان های کلانشهر ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، رانندگی این روزها در کلانشهر ارومیه با مشکلات و خطرات بسیاری همراه می باشد، مشکلات اقتصادی و نگرانی و استرس های ناشی از کرونا باعث شده است شهروندان توجهی به قوانین نکرده و خارج از اصول رانندگی کنند و موجب بروز خطرات بسیاری شوند.عدم رعایت قوانین و رانندگی پرخاشگرانه و با سرعت غیر مجاز از مواردی است که شهروندان ارومیه در رانندگی شهری و جاده ها اعمال می کنند.

بی توجهی شهروندان به قوانین باعث بروز حوادث بزرگ و کوچک بسیاری شده است و نگرانی دیگر شهروندان را از رانندگی در خیابان های کلانشهر ارومیه برانگیخته و موجب بروز آسیب جانی و مالی فراوانی شده است.

در این میان روی سخن با شهروندان می باشد که آیا رانندگی با سرعت و بی توجهی به قوانین و چراغ راهنمایی برای هیجان یا زود رسیدن ارزشی دارد که باعث بروز مشکلات مالی و خطرات جانی بر خودمان و عزیزانمان و دیگر شهروندان شود؟

عدم نصب تابلوهای رانندگی در مکان های مناسب و عدم فعالیت دوربین در خیابان ها باعث شده است که رانندگان راحت تر و بدون ترس به تخلفات خودشان ادامه داده و ابایی نداشته باشند.

حضور مردم در پیاده رو ها و بازی کودکان در کوچه و خیابان های شهر باعث ایجاد نگرانی خانواده ها شده است که رانندگی پر خطر رانندگان در کوچه ها و خیابان جان خانواده و فرزندانشان را با تهدیدات جدی مواجه نکند.

در پایان از همشهریان انتظار می رود که در این روز ها که مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا به شدت افزایش یافته و هر روزه شاهد تلخ کامی خانواده های بسیاری هستیم، با تخلفات رانندگی موجب افزایش این تلخی در شهر نشوند.

 همچنین از مسئولان انتظار می رود تمهیدات لازمه را در جهت اصلاح قوانین و استاندارد سازی خیابان ها در راستای سامان یافتن خیابان های ارومیه اتخاذ کنند تا دیگر شاهد بروز تصادفات و جانباختن شهروندانمان نباشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید