10:28|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 مهر 1400 - 12:25
کد خبر: 17069
یادداشت:

کلافگی مردم از اینترنت قطره چکانی/ حکایت تکراری سرعت پایین اینترنت در آذربایجان غربی

باتوجه به پیشرفت علمی و فناوری دنیای مدرن و دنیای ارتباطات آنلاین امروزه اینترنت جز لاینفک زندگی روزمره مردم نیزشده است و اغلب ارتباطات اداری،آموزشی، شخصی، علمی، تجاری و ... از راه شبکه جهانی وب امکان پذیراست.
کلافگی مردم از اینترنت قطره چکانی/ حکایت تکراری سرعت پایین اینترنت در آذربایجان غربی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، از آنجایی که در این برهه از زمان کسب و کار و زندگی روزانه مردم به اینترنت تبدیل شده و یک جزء جدایی ناپذیر در عصر ارتباطات به شمار می رود، قطعی مکرر در این خصوص موجی از نارضایتی را در بین برخی از کاربران آذربایجان غربی ایجاد کرده است

ضعف اینترنت در آذربایجان غربی این روزها موضوعی که نه تنها دانش آموزان را به عنوان آینده سازان کشور دچار چالش کرده، بلکه کسب و کارها را هم کساد کرد و این امر همواره نارضایتی مردم را در پی داشته است.

اگر ازسرخوردگی و معضلات دانشجویان نیز در برقراری ارتباط و دسترسی به کلاس ها گذر کنیم، این روزها عملکرد نامناسب و ضعف زیرساخت های ارتباطی و اختلال در اینترنت همه دست به دست هم داده تا، کاربران  در آذربایجان غربی به این روند انتقادی ویژه داشته باشند

بسیاری از شهروندان با ابراز نارضایتی از وضعیت قطع و وصلی‌ها و سرعت پایین اینترنت در استان اظهار دارند که این مشکل ضمن ایجاد اختلال در روند فعالیت بخش‌های مختلف موجب ضررهای مالی و معنوی زیادی می‌شود.

متاسفانه،  اقدام مسؤولان مبنی بر الکترونیکی شدن خدمات هیچ گونه همخوانی ندارد و در این میان  مسؤولان به جای شعار اول باید زیرساخت‌ها را فراهم کنند.

سخن آخر اینکه، امروزه اینترنت به عنوان جزئی از زندگی مردم محسوب می‌شود و با افزایش تعداد گوشی‌های هوشمند، اینترنت جایگاه بالاتری پیدا کرده و می‌طلبد که مسئولان عزمی جدی برای تامین این نیاز به حق مردم داشته باشند.



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید