14:46|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 19 مهر 1400 - 13:21
کد خبر: 17057
یادداشت:

بی تدبیری مردم با تجمع در باغ رضوان

افزایش همه گیری ویروس کرونا و تصادفات جاده ای باعث شده است مرگ و میر افزایش یافته و مراسمات زیادی در باغ رضوان برگزار شود و همین کار مزید بر علت شیوع بیشتر کرونا و نقض پروتکل های بهداشتی شود.
بی تدبیری مردم با تجمع در باغ رضوان

سرویس اجتماعی باریش نیوز: در این روزها تجمع شهروندان برای برگزاری مراسمات در باغ رضوان برای عزیزان از دست رفته خود باعث شده است که نگرانی ها از بیشتر شدن مبتلایان به ویروس کرونا افزایش یابد و مسئولان شهری مجبور به برقراری دوباره پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها در باغ رضوان شوند و عدم رعایت مردم باعث ایجاد ترافیک در باغ رضوان و شلوغی بیشتر آنجا شده است.

از مهم ترین عوامل همه گیری ویروس کرونا، تجمع و برگزاری مراسمات و شرکت در آن می باشد که این روز ها با عبور از درب ورودی باغ رضوان شاهد ترافیک طولانی ماشین ها می باشیم که با وجود محدودیت ها باز هم شهروندان به مزار رفته و باعث افزایش نگرانی ها می شوند.

انتظاری که از شهروندان داریم این است که بیشتر از قبل رعایت کنند تا در این دوران با تزریق واکسن و تلاش برای پایان دادن این بیماری منحوس دوباره شاهد افزایش آن در کلانشهر ارومیه نشویم.

با مرگ یکی از عزیزانمان نباید با برگزاری مراسمات باعث آسیب به دیگران شویم و جان آنها را نیز با خطر جدی مواجه کنیم.

باید به این نکته اساسی اشاره کرد که اگر مردم رعایت نکند ، هیچ کدام از محدودیت های تعبیه شده از سوی مسئولان کارساز نمی باشد.

نزدیک به دو سال می باشد که کرونا در کلانشهر ما نیز شیوع پیدا کرده است و روز به روز به جای جدی شدن ماجرا و رعایت بیشتر این بیماری از سوی شهروندان، عادی انگاری می شود و شهروندان نسبت به قبل خیلی راحت با این ویروس خطرناک برخورد می کنند و هیچ توجهی به محدودیت ها نکرده و به باغ رضوان می روند و باعث ترافیک شدید در جاده باغ رضوان می شوند.

حضور ماموران برای عدم مجوز برای ورود به باغ رضوان باعث شده است که ماشین هایی که برای زیارت اهل قبور به آنجا می روند مقابل درب آن تجمع کنند و از یک سو ترافیک و از سوی دیگر بی توجهی برخی ماموران به قوانین باعث می شود ماموران کنار کشیده و خلاف دستورات محدودیت، اجازه ورود بدهند و مانع نشوند که اگر به این صورت ادامه پیدا کند قطعا به این زودی ویروس کرونا از کلانشهر و کشورمان خارج نخواهد شد.

در پایان روی سخن با شهروندان می باشد که به تمهیدات صادره از سوی مسئولان شهری و رعایت محدودیت های کرونایی در پایان دادن به این بیماری موثر باشند و از سوی دیگر باید به مسئولان نیز گفت که انتظار برقراری محدودیت های بیشتر و فرهنگ سازی های لازمه را داریم تا سامانی به این شرایط نابسامان داده شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید