13:51|یکشنبه, اردیبهشت 30 ,1403
تاریخ انتشار: 12 مهر 1400 - 12:05
کد خبر: 17035

اعلام رضایت شهروندان ارومیه ای از عملکرد واحد اجراییات راهنمایی و رانندگی

این روزها با توجه به اعمال محدودیت ها و منع تردد شبانه و بیشتر شدن مراجعه شهروندان به واحد اجراییات راهنمایی رانندگی جهت رفع بسیاری از جریمه هایی که بصورت اشتباه برای برخی از آنها ارسال شده بیشتر از هر زمان شده است.
اعلام رضایت شهروندان ارومیه ای از عملکرد واحد اجراییات راهنمایی و رانندگی

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار پایگاه خبری باریش نیوز، بسیاری از شهروندان این روزها نسبت به عملکرد واحد اجراییات راهنمایی و رانندگی ارومیه نسبت به اوایل اجرای محدودیت ها رضایت بیشتری دارند.

بر اساس گفته بسیاری از مراجعه کنندگان، واحد اجراییات راهنمایی و رانندگی با توجه به اینکه اقدام به تشکیل تیم ویژه شناسایی و برخورد با پلاک های مخدوش نموده اند به همین خاطر جریمه هایی که به ناحق برای ما ارسال می شد تقریبا به صفر رسیده و با تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی دیگر حقی از هیچ شهروندی ضایع نمی شود.

در این میان نیزبرخی از  مراجعه کنندگان رضایت خود را نسبت به عملکرد این روزهای واحد اجراییات راهنمایی و رانندگی شهرستان ارومیه اعلام نمودند و اظهار داشتند: دیگر مانند اوایل کرونا و اعمال محدودیت ها مشکلات مربوط به پاک کردن جریمه های اشتباهی و... وجود ندارد و با تلاش مستمر این واحد  اکثر مشکلات گذشته از بین رفته و بر این اساس به مشکلات مربوط به مراجعه کنندگان در اسرع وقت رسیدگی می شود.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید