08:00|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1400 - 13:23
کد خبر: 16954
یادداشت:

رقص کرونا در وسایل حمل و نقل عمومی

در این روزها که شیوع بیماری کرونا سراسر کشور را در بر گرفته، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل عمومی ، نگرانی های زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.
رقص کرونا در وسایل حمل و نقل عمومی

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، شرایط موجود در جامعه با همه گیری ویروس کرونا ، می طلبد توجه بیشتری به رعایت پروتکل های بهداشتی در مکان های عمومی باشد اما آنچه شواهد نشان میدهد توجه چندانی به این موضوع صورت نمی گیرد.  

با مشاهده تاکسی ها به وضوح متوجه این موضوع می شویم که هیچ توجهی به پروتکل های تعیین شده نمی شود و رانندگان تاکسی مانند شرایط قبل از کرونا مسافر سوار میکنند و هیچ فاصله اجتماعی بین مسافران رعایت نمی شود.

اوایل ، به دستور بهداشت و رسیدگی نهاد های مربوطه ، رانندگان وسایل نقلیه عمومی به رعایت پروتکل ها توجه می کردند و به همین دلیل کاور های محافظ پلاستیکی در خودرو وصل می کردند ، اما روز به روز با گسترش این ویروس منحوس، رعایت کمتر شد و نگاه برخی از مردم به این ویروس بسیار ساده و عادی شد که مزید بر علت افزایش چشمگیر مبتلان به کرونا شد .

تعیین تعداد مسافر برای هر خودرو جزء برنامه هایی است که می شود با رعایت آن و رسیدگی جدی ، در کنترل شیوع و رعایت پروتکل های بهداشتی قدمی موثر برداشت.

در پایان اتتظار می رود مسئولین ذیربط با قانون گذاری های دقیق تر و اعمال جریمه های سنگین برای متخلفان ، به این نابسامانی ، سامان دهند و در رعایت پروتکل ها توجه شایانی داشته باشند تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید