15:11|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1400 - 12:50
کد خبر: 16947
یادداشت:

با سرقت اموال عمومی، در حق شهروندان بی انصافی می شود

با توجه به افزایش مشکلات معیشتی در سطح کشور با افزایش آمار سرقت اموال عمومی در سطح شهر روبرو هستیم.
با سرقت اموال عمومی، در حق شهروندان بی انصافی می شود

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، در این روزها که مردم در تقابل با مشکلات معیشتی و کرونایی کمر خم کرده اند و توان ادامه مسیر برایشان مشکل شده است، آمار سرقت اموال عمومی شهر بالا رفته است و شاهد دزدی های متعدد از اموال عمومی اعم از وسایل ورزشی موجود در پارک ها هستیم که با خود مشکلاتی را به همراه داشته است. 

با توجه به شواهد موجود در پارک های سطح شهر، اموال عمومی شهر به سرقت رفته و هیچ پیگیری و یا رسیدگی در این امر صورت نمی گیرد. 

دزدی که به دنبالش نمی گردند، ماموری که به دنبال سارق نیست و مسئولی که برای جایگزینی اموال سرقتی قدمی برنمی دارد تبدیل به تیپیکال های رایج این روزهای شهر شده است. 

در این چنین شرایطی فقط شهروند جامعه امروز است که قربانی این موضوع می شود و از حق شهروندی خود محروم شده و نمی تواند از وسایل ورزشی عمومی واقع در پارک های سطح شهر بهره ای ببرد. سازه های نصفه و نیمه فلزی که از آن ها چیزی باقی نمانده قطعا وسیله مناسبی برای استفاده عموم نخواهد بود. 

با توجه به این امر از مسئولین انتظار می رود برای حفظ اموال عمومی تمهیدات لازم را اعمال کنند و در جهت رسیدگی به سرقت های از پیش انجام شده قدمی برداشته و با قرار دادن جریمه های سنگین و پیگیری های شدید از وقوع این جنس اتفاقات جلوگیری کرده و برای جایگزینی وسایل مورد سرقت واقع شده اقدامات لازم را به عمل آورند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید