13:56|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1400 - 12:44
کد خبر: 16946
یادداشت:

داستان تکراری بی کیفیتی نان در ارومیه صدای شهروندان را درآورد

در سبد خانوار، نان جزو یکی از اصلی ترین کالاها است و به عنوان مهمترین مواد غذایی مصرفی مردم محسوب می شود و از اساسی تری نیاز سفره هر خانواده به شمار می رود که فقیر و غنی نمی شناسد و برای گذران زندگی و تغذیه باید در هر سفره ای باشد و این نیاز توجه شدید مسئولان مربوطه را می طلبد تا فکری به حال کیفیت نان کنند.
داستان تکراری بی کیفیتی نان در ارومیه صدای شهروندان را درآورد

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، این روز ها پیام های مردمی که به گوش میرسد حاکی از نارضایتی مردم از کیفیت و اندازه نان ها می باشد .

آنطور که شواهد نشان می دهد هر روزکیفیت نان ها پایین تر می آید و اندازه آنها کوچک تر می شود که همین موضوع صدای اعتراض شهروندان را بلند تر کرده است تا مسئولان فکری به حال آنها بکنند
.


کیفیت نان چند سالی است پایین آمده و حتی با وعده مسئولان مبنی بر نظارت و رسیدگی به نانوایی ها و آرد مصرفی ، همچنان شاهد شکایت همشهریان ارومیه ای هستیم . مسئولان وعده داده بودند که آرد با کیفیت عالی در اختیار نانوا ها می گذارند و با نظارت بیشتر به سهمیه بندی نان ، اوضاع را سامان می دهند ، اما چیزی جز گرانی بیشتر و کیفیت پایین تر از قبل نان ها نسیب مردم نشد.

در این روز ها که وضعیت اقتصادی موجود در جامعه فشار زیادی را برای خانواده ها تحمیل کرده ، بسیاری از اقشار هستند که اصلی ترین ماده غذایی مصرفیشان ، نان است و با این شرایط و کیفیت نان که برخی اوقات خمیر شده یا می سوزند عرضه می شود و به دست مشتریان می رسد که این اتفاق باعث می شود که بیشترین قسمت های نان به ضایعات تبدیل شود و غیر قابل استفاده باشند.

در پایان انتظار از مسئولان و نهاد های مربوطه این است که نظارت بیشتری بر کیفیت پخت نان داشته باشند و در این شرایط اقتصادی ، با کیفیت پایین نان ، نمک بر زخم اقشار فقیر و کم در آمد نپاشند و اندکی سامان به این وضعیت نابسامان دهند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید