10:07|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1400 - 13:11
کد خبر: 16927
یادداشت:

پل های عابر پیاده به دور از هرگونه استاندارد شهری !

طبق گزارشات اعلام شده شاهد خرابی پل های عابر پیاده و نیاز مبرم آن ها به تعمیرات و حتی جایگزینی هستیم.
پل های عابر پیاده به دور از هرگونه استاندارد شهری !

سرویس اجتماعی باریش نیوز، متاسفانه در سطح شهر شاهد مشکلات پل های عابر پیاده ای هستیم که در نگاه اول برای سهولت رفت و آمد و تردد پیاده رو ها تعبیه شده اند ولی آنچه در ظاهر می بینیم چیزی کاملا متمایز از باطن است. پل های عابر پیاده شهر با مشکلات بزرگی روبه رو است که نارضایتی هایی را رقم زده است.

با توجه به شیوع کرونا پیاده روی به یکی از تفریحات جامع و گسترده مردم تبدیل شده و همین امر باعث شده مشکلات این چنینی بیشتر به چشم مردم بیایند. 

مشکلاتی اعم از عدم استاندارد بودن این پل ها باعث شده مردم عادی و به ویژه کودکان و سالمندان در استفاده از آن به مشکل بخورند و جانشان مورد تهدید خطراتی واقع شوند.

 عدم طراحی صحیح این پل ها برای معلولین یکی دیگر مشکلات شهروندان در استفاده از این سازه های بزرگ فلزی است. 

علاوه بر این عدم رسیدگی مناسب به پاکیزگی و رعایت بهداشت این پل ها باعث شده منبع مناسبی برای رشد بیماری ها و تجمع پسماند باشند که این امر در جامعه امروز که درگیر سلامت شهروندان خود است قابل توجه و اهمیت بسیاری است. 

بی توجهی به تعمیرات و عدم رسیدگی های پی در پی به این سازه ها باعث شده صدای گلایه مردم به گوش جامعه رسانه برسد و نیاز به بیان دوباره و چندباره آن افزایش یابد. 

در پایان روی سخن با مسئولینی است که صدای گلایه و نارضایتی مردم را نمی شنوند و خود را به کوچه علی چپ زده و فراموش کرده اند که برای چه روی این صندلی ها نشسته اند و چه مسئولیتی روی شانه هایشان سنگینی می کند. از مسئولین مربوطه انتظار می رود رسیدگی های لازم را در جهت تعمیر و جایگزینی پل های عابر غیر استاندارد به عمل آورند و قدمی هرچند کوچک در ادای سهم مسئولیتی که به دوششان است بردارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید