05:54|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1400 - 12:50
کد خبر: 16925
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد:

رشد ۳ درصدی حمل کالا توسط ناوگان جاده ای آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر از رشد 3 درصدی حمل کالا توسط ناوگان جاده ای آذربایجان غربی، در پنج ماهه نخست سال جاری داد.
رشد ۳ درصدی حمل کالا توسط ناوگان جاده ای آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در گفتگو با باریش نیوز گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری تناژ حمل کالا توسط ناوگان جاده ای استان حکایت از رشد ۳ درصدی دارد.

 ارسلان شکری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به حمل بالغ بر پنج میلیون و یکصد و نود و یک هزار تن کالا در پنج ماهه نخست سال جاری گفت : این مقدار در مدت زمان مشابه سال گذشته افزون بر پنج میلیون و شصت هزار تن کالا بود که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل از رشد ۳ درصدی حکایت دارد.

وی افزود: در این مدت تعداد سفر انجام شده برای تناژ حمل شده کالا در استان نیز نزدیک به ۳۶۱ هزار سفر بوده که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که افزون بر ۳۵۷ هزار سفر بوده رشد یک درصدی را نشان میدهد.

شکری ادامه داد : با ایجاد فرصت جدید اشتغال برای ۷۱ نفر جهت رانندگی در بخش حمل و نقل باری در مرداد ماه سال جاری هم اکنون تعداد رانندگان  فعال این بخش در استان به ۲۶ هزار و صد و نود و پنج نفر رسیده است

وی گفت : تعداد ناوگان باری فعال استان نیز تا پایان مرداد ماه سال جاری ۳۱ هزار و ششصد و چهل و دو دستگاه با عمر متوسط ۱۵.۵۸ سال است و در مرداد ماه امسال برای ۸۷ دستگاه ناوگان باری کارت هوشمند صادر گردید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در خاتمه با اشاره به فعالیت ۱۶۰ شرکت حمل و نقل جاده ای در استان آذربایجان غربی در حوزه کالا گفت: استان دارای سهم ۴.۵ درصدی در زمینه حمل و نقل جاده ای بار کشور بوده و یکی از استان های مهم در این ارتباط محسوب می شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید