09:57|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1400 - 13:20
کد خبر: 16920
یادداشت:

زخم تبلیغات انتخابات بر پیکره زیباسازی شهر

با گذشت نزدیک به 3 ماه از ششمین انتخابات شورای شهر ارومیه، هنوز در کوچه خیابان ها اثرات تبلیغات باقی است. با توجه به این موضوع که این امر زیباسازی شهر را مختل کرده و به آن آسیب رسانده، می توان گفت امری قابل توجه واقع شده است.
زخم تبلیغات انتخابات بر پیکره زیباسازی شهر

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، طبق شواهد و گزارشات اعلام شده در سطح شهرهنوز شاهد نوشته های تبلیغاتی متعدد و... کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا هستیم که بعد از سه ماه هنوز روی دیوارها و جداول جا خوش کرده اند. 

اسامی کاندیدا ها که به صورت غیر اصولی روی دیوار ها و جداول با اسپری نوشته شده اند، به زیباسازی شهر آسیب زده و نارضایتی هایی را با خود در پی دارد. عدم رعایت اصول تبلیغاتی و کثرت تبلیغات کاندیداها در سطح شهر باعث شده اثرات مخربی را به زیبایی شهر اعمال کند. 

این امر باعث شده چهره شهر برای بازدید کنندگان و گردشگران و همینطور خود مردم  تخریب شود و بار انرژی منفی را به آن ها منتقل کند.

 آنچه به چشم می آید دیوار هایی پر از تبلیغات نصفه و نیمه که به صورت صحیح جداسازی نشده و رد چسب های پوستر های تبلیغاتی و همینطور اسامی است که روی دیوار ها و جداول و پل های هوایی عابر پیاده و حتی آسفالت ها است. 

عدم توجه مدیران تبلیغاتی ستاد ها به این موضوعات و عدم رسیدگی مسئولین به این امر باعث شده شهر قربانی این بی توجهی ها شود. در گوشه کنار شهر می توان نشانه های متعدد تبلیغات را دید و این امر به هیچ عنوان رضایت بخش نیست. 

از مسئولین مربوطه انتظار می رود با اعمال جریمه های سنگین نسبت به آسیب های وارده به اموال شهری و پاکسازی هرچه سریع تر این دیوار نوشته ها اقدام کنند تا چهره شهر بیش از این مورد مورد آسیب قرار نگیرد و برای زیباسازی شهر قدم های بزرگتری بردارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید