09:14|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1400 - 12:12
کد خبر: 16918
امام جمعه موقت ارومیه عنوان کرد:

مسئولان باید کانون فساد اقتصادی دشمنان را نابود کنند

امام جمعه موقت ارومیه گفت:در حال حاضر دشمنان به صورت کاملا دقیق و مهندسی شده در صدد تفرقه‌افکنی در میان مردم هستند پس مسئولان نباید فرصت سوء‌استفاده را به معاندان دهند و همچنین مسئولان باید کانون فساد اقتصادی دشمنان را نابود کنند.
مسئولان باید کانون فساد اقتصادی دشمنان را نابود کنند

حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور اظهار داشت: مردم ایران همیشه در تاریخ معاصر حماسه آفریدند و این روز نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هفدهم شهریور ماه از نمادهای مقاومت، شجاعت و ایستادگی مردم ایران است، افزود: بنابراین خون پاک شهدای هفدهم شهریور در این روز تاریخی زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه موقت ارومیه با بیان اینکه دولت جدید باید انقلابی بوده و جهادی وارد کار کند، عنوان کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است بنابراین دولت جدید باید مردمی بوده و در میان مردم باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید آگاه باشند چرا که دشمنان اسلام و انقلاب با جریان‌سازی‌ها و ایجاد جو روانی در صدد آن هستند که آنان را از مسئولیت اصلی دور کنند.

حیدری‌زاد عنوان کرد: در حال حاضر با توجه به شرایط جامعه مردم انتظار دارند که دولت جدید با اعضای کابینه  خود با درایت کامل و روحیه جهادی تمامی مشکلات به خصوص اوضاع سخت معیشتی را حل کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان به صورت کاملا دقیق و مهندسی شده در صدد تفرقه‌افکنی در میان مردم هستند بنابراین مسئولان نباید فرصت سوء‌استفاده را به معاندان دهند و همچنین مسئولان باید کانون فساد اقتصادی دشمنان را نابود کنند.

خطیب جمعه موقت ارومیه تاکید کرد: طی سال‌های اخیر دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان تشکیل شده است و دولت باید این اعتماد را بین خود و مردم احیا کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید