07:54|شنبه, مرداد 06 ,1403
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1400 - 11:05
کد خبر: 16879
یادداشت:

رقص کرونا در تاکسی های ارومیه / بی توجهی مسئولان بر عملکرد حمل و نقل عمومی

در این روزهای سخت کرونایی که همه مردم در کشور و به ویژه در سطح استان در تکاپوی بازی تلخ مرگ هستند، رانندگان تاکسی تعرفه های تعداد مسافران را فراموش کرده اند و دست یاری به سمت این ویروس منحوس بلند کرده اند.
رقص کرونا در تاکسی های ارومیه / بی توجهی مسئولان بر عملکرد حمل و نقل عمومی

سرویس اجتماعی باریش نیوز ، با توجه به اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور و سیاهی که استان را در خود بلعیده پروتکل های بهداشتی اعلام شده توسط ستاد مقابله با کرونا باید هرچه بیشتر مورد توجه مردم قرار بگیرد ولی آنچه این روزها شاهد آن هستیم عادی شدن کرونا و فراموشی همه گیری این ویروس است.

طبق شواهد رانندگان تاکسی برخلاف به دستورعمل های تعیین شده برای تعداد مسافران از طرف اداره حمل و نقل شهری عمل میکنند و تاکسی هارا لبالب از مسافر به حرکت در می آورند بدون توجه به این امر که فاصله اجتماعی 1.5 متری در این شرایط به هیچ عنوان رعایت نمی شود.

در اوایل همه گیری این ویروس بخش تاکسیرانی اداره حمل و نقل با دستور عمل کاهش تعداد مسافران و قرار دادن نایلون های حفاظت از سلامت راننده در روش کار خود تغییرات مثبتی را رقم زد ولی در این روزها شاهد عدم رعایت این موارد هستیم و همین موضوع گلایه هایی را با خود در پی داشته است.

این عمل نه تنها جان راننده که جان تک تک مسافرانی که از تاکسی برای حمل و نقل در سطح شهر استفاده می کنند را به خطر می اندازد و باعث شیوع هرچه این بیماری در کوچه پس کوچه های شهر می شود و جان جمع کثیری از شهروندان شهر را به بازی کثیف کرونا دعوت می کند.


در پایان اتتظار می رود مسئولین مربوطه با اعمال جریمه های سنگین و نظارت هرچه بیشتر در این امر رانندگان تاکسی را از این عمل بازدارند و در جهت جلوگیری از این چنین تخلف هایی قدم هرچند کوچکی بردارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علیرضا
1400/06/14 - 13:41

بنظر میرسد تا زمانی که خودروهای دولتی زیر پای مسئولین باشد به اهمیت موضوع پی نخواهند برد