09:12|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1400 - 08:42
کد خبر: 16877
امام جمعه موقت ‌ارومیه عنوان کرد:

با مدیریت جهادی مشکلات کشور برطرف می‌شود

امام جمعه موقت ارومیه گفت: اوضاع و مشکلات کشور تنها با مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت جوانان قابل برطرف شدن است و بنابراین باید به جوانان اعتماد کرد.
با مدیریت جهادی مشکلات کشور برطرف می‌شود

حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه ارومیه، با بیان اینکه مسئولان باید کار و خدمت جهادی داشته باشند اظهار داشت: مدیر جهادی کسی است که برای رضای خدا تلاش کرده و خود را به مردم بسپارد و برای برطرف کردن مشکلات آنان تلاش کند.

وی افزود: مدیران و مسئولان باید امانت‌دار بوده چرا که این مسئولیت از طرف خداوند به آنان سپرده شده و باید بدانند که امین خدا، مردم، ولایت و رهبری هستند.

امام جمعه موقت ارومیه به بیان اینکه انسان‌ها در همه حال باید بر خدا توکل کنند گفت: افرادی که ولایت خدا را قبول نکرده و توکل بر خدا نکنند مانند عنکبوتی هستند که خانه‌ای از تار برای خودش می‌سازد و مشخص است که سست‌ترین پناهگاه را ساخته‌اند.

وی تصریح کرد: اوضاع و مشکلات کشور تنها با مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت جوانان قابل برطرف شدن است بنابراین باید به جوانان اعتماد کرد.

حیدری‌زاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اعتماد به نیروی جوان عنوان کرد: معظم‌له فرمودند که "هر کجا به جوانان اعتماد کردیم و امکانات در اختیارش قرار دادیم موفق شدیم"، بنابراین وضعیت جدید با مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان قابل برطرف شدن است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با گروه‌های جهادی به آنان فرمودند، تنها 10 درصد ظرفیت گروه‌های جهادی به‌کار گرفته شده است و  اگر 90 درصد دیگر کشف شود به طور یقین زمینه برطرف کردن مشکلات کشور فراهم می‌شود.

امام‌ جمعه موقت ارومیه در ادامه عنوان کرد: در کنار مردم بودن مهمترین ویژگی دولت جدید است، بنابراین رویه‌ای که این دولت به کار گرفته بهترین رویه بوده و مسئولان مسئولان و مدیران باید این روش را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه اعتماد بین دولت و مردم از دست رفته است، تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور باید زمینه اعتماد بین دولت و مردم با عدالت‌ورزی و فسادورزی فراهم شود و دولت جدید باید به دغدعه‌های مردم توجه ویژه داشته تا باعث برون رفت مشکلات شود.

حیدری‌زاد عنوان کرد: مسئولان و مدیران باید به وعده‌هایی که می‌‌دهند عمل کرده و برای اجرای آن روزشماری کنند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید