07:54|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1400 - 12:33
کد خبر: 16869
متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی در ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

درمان پوستی کربوکسی تراپی

فرایند کربوکسی تراپی ، یکی از روش های درمانی غیرتهاجمی برای طیف گسترده ای از افراد ، با نتیجه موثر و کمترین عوارض جانبی امکانپذیر است.
درمان پوستی کربوکسی تراپی

دکتر میترا حبیب‌زاده، متخصص و جراح زنان، زایمان و نازایی در ارومیه در گفت‌وگو با سرویس سلامت باریش نیوز، اظهار کرد: کربوکسی تراپی یا کربن دی اکسید تراپی فرآیند درمان بدون درد است ، در فرایند کربوکسی تراپی ، زمانی که این ماده وارد بدن می شود، سیستم گردش خون در ناحیه تحت درمان تحریک می شود و بدن این شرایط جدید را به منزله کمبود اکسیژن در نظر گرفته و سعی می کند با استفاده از رگ های خونی ، شرایط را کنترل کند.

وی در ادامه گفت : این پاسخ باعث می شود هم اکسیژن کافی به این ناحیه ارسال شود و هم میزان تولید کلاژن افزایش یابد و همانطور که به احتمال زیاد میدانید ، کلاژن یک ماده اساسی و لازم برای صاف کردن و سفت شدن پوست است.
این فرایند ، تاثیر بسزایی در جوان سازی پوست گذاشته و آثار مخربی نیز ندارد.


دکتر حبیب زاده در پایان به کاربرد این تزریق اشاره کرد و گفت: از این روش در درمان استرچ مارک ها «ترک های پوستی» درمان گودی و سیاهی دور چشم ، درمان ریزش مو ، اسکار آکنه «جای جوش» و همچنین برای جوان سازی پوست و... استفاده می شود که در طی این درمان حتی نیاز به داروهای بی‌حسی هم وجود ندارد .درمان ترک‌های پوستی کاملاً بدون درد است؛ چون پوست دارای ترک، قابلیت‌های حسی عادی را ندارد.




آدرس و شماره تماس دکتر میترا حبیب زاده، متخصص، جراح زنان، زایمان و نازایی در ارومیه

ارومیه: خیابان حسنی، روبروی بیمارستان مهزاد، ساختمان لقمان ۳، طبقه 2

شماره تماس: 09153414736_33431204

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید