09:58|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 08 شهریور 1400 - 11:44
کد خبر: 16851
رئیس شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی (حمدا) در استان آذربایجان غربی در گفتگو با باریش:

تشکیل شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی (حمدا) در استان آذربایجان غربی

به دنبال انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی (حمدا) در کشور و به دنبال آن استان آذربایجان غربی تشکیل شد.
تشکیل شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی (حمدا) در استان آذربایجان غربی

ایرج وحدانی رئیس شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی ( حمدا) در استان آذربایجان غربی گفتگو با خبرنگار باریش نیوز به معرفی این شورا پرداخت و گفت: بعد از اینکه انتخابات و ستاد های تبلیغاتی آیت الله رئیسی در کل کشور ماموریتشان به پایان رسید، تمامی ستادهای رئیس جمهور منتخب در سطح کشور منحل شدند و بعد از انحلال این ستادها کل ستاد های مرکزی دور هم جمع شدند و تشکیلاتی را به نام حمدا حامیان مردمی دولت انقلابی  تشکیل دادند.

وی در ادامه گفت: تشکیل این شورا بصورت رسمی ابتدا در تهران آغاز و به تبع آن و بعد از مدتی که تشکیلات شروع به فعالیت کرد در سطح استان های دیگر نیز تشکیل شد.

وحدانی همچنین به برگزاری انتخابات حمدا در استان اشاره کرد و گفت: در تاریخ سوم مرداد ماه با حضور 25 ستاد استانی این انتخابات غربی برگزار شده و اینجانب بعنوان رئیس شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی در این استان انتخاب شدم.

وی در ادامه به مهم ترین اهداف حمدا اشاره کرد و گفت: در واقع حمدا یک پل ارتباطی میان مردم و دولت است که به بررسی مهم ترین مسائل و مشکلات در سطح استان می پردازد و این مسائل و مشکلات را به گوش مسئولین ذیربط انتقال می دهد.

وحدانی در خصوص اعضا و کمیته های این شورا اظهار داشت: در مجموع 11 نفر در هر استان اعضای اصلی حمدا می باشند که از آنها  به عنوان هیئت رئیسه حمدا می توان نام برد و همچنین این شورا دارای 25 کمیته تخصصی در بخش های مختلف می باشد که همه آنها از کارشناسان خبره و توانمند سطح استان انتخاب شده و هر کمیته نیز یک تیم بسیار قوی را تشکیل داده که نزدیک به 20 نفر الی 100 نفر افراد متخصص در این کمیته ها در جهت کمک به پیشرفت هر چه بیشتر استان به فعالیت و انجام مشاوره می پردازند.

رئیس شورای عالی حامیان مردمی دولت انقلابی ( حمدا) استان آذربایجان غربی در خاتمه گفت: ما از مسئولین و مردم عزیز و فهیم استان شهید پرور استان می‌خواهیم که ما را از خودشان بدانند چرا که، حمدا یک مجموعه مردمی است که می خواهد مشکلات مردم  و درد مردم را شناسایی کند و راه حل هایی برای مداوای این درد همراه با افراد و کارشناس خبره و متخصص که در مجموعه تیم های تخصصی این شورا حضور دارند با کمترین منت در اختیار آنها قرار دهند و در واقع باید با افتخار گفت که این شورا خدمتگزار مردم در دولت سیزدهم خواهد بود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

میرباقرراثی
1400/06/09 - 14:55

خدا قوت می گویم به این شورا که واقعا حق را به حقدار بدهند ودست ما را بجز خدا هیچ امیدی نداریم و حق مارا ناحق تبدیل می کنند لطفا شماره ویا آدرس دقیق بدین باتشکر