10:16|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 07 شهریور 1400 - 08:29
کد خبر: 16841

نشست خبری مسئولان موسسه آموزش عالی زبان های خارجی بیان گویای‌ تمدن با اصحاب رسانه

مسئولان موسسه آموزش عالی زبان های خارجی بیان گویای‌ تمدن ارومیه با هدف معرفی این موسسه با اصحاب رسانه نشست خبری برگزار کرد.
نشست خبری مسئولان موسسه آموزش عالی زبان های خارجی بیان گویای‌ تمدن با اصحاب رسانه

پرویز فرهومند مدیر موسسه آموزش عالی زبان های خارجی بیان گویای تمدن در این نشست خبری ضمن معرفی موسسه گفت : این مجموعه با مجوز رسمی وزارت علوم با دانشگاه ارومیه برای برگزاری دوره های زبان قرارداد همکاری در مقاطع مختلف تحصیلی دارد. 

در ادامه این نشست داوود تقی زاده رئیس موسسه نیز زمان اخذ مجوز موسسه فوق را از ۴ سال قبل عنوان کرد و گفت : این موسسه از مهرماه سال٩٩ فعالیت رسمی خود را در راستای جذب زبان آموزان در رشته های انگلیسی، آلمانی و فرانسه و آموزش زبان فارسی برای دانشجویان غیر ایرانی آغاز کرده و بدنبال استقبال مردمی زبان های ایتالیای و اسپانیایی هم اضافه خواهد شد.

وی گفت: این موسسه با مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات وفناوری فعالیت می‌کند و با دانشگاه ارومیه قرارداد همکاری جهت برگزاری کلاس های زبان خارجی را دارد.

تقی زاده در ادامه اظهار داشت: تمام موسسات آموزشی زبان های خارجی سطح استان عموما پتانسیل آموزش برای افراد سنین بالای ۱۸ سال را ندارند و عموما از آموزش وپروش اخذ مجوز نموده‌اند و در سطح آکادمیک امکان آموزش را ندارند و این موسسه بیشتر با هدف آموزش تخصصی و آکادمیک و احساس نیاز به آن در سطح استان اقدام به اخذ مجوز نمود.

وی اظهار داشت: این موسسه به علت آنکه زیر مجموعه وزارت علوم می‌باشد قابلیت صدور مدارک پایان دوره را که با مهر وزارت علوم ارائه می‌شود داراست و این مدارک نیز قابل ترجمه در سایر کشور ها می باشد.

رئیس موسسه آموزش عالی زبان های خارجی بیان گویای تمدن در خاتمه گفت: این موسسه، تنها مجری برگزاری دوره های آموزشی تخصصی زبان انگلیسی برای دوره های دکتری دانشگاه ارومیه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید