11:08|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1400 - 11:03
کد خبر: 16817
مالک و سرمربی باشگاه اروم آلیاژ ارومیه اعلام کرد:

تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه زیر سایه بی مهری مسئولان ورزشی استان

از زمان شروع فعالیت باشگاه اروم آلیاژ ارومیه تا کنون هیچ گونه حمایت مالی از سوی مسئولان ورزشی استان از این باشگاه نشده است.
تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه زیر سایه بی مهری مسئولان ورزشی استان

مرتضی نجف نژاد مالک باشگاه فرهنگی ورزشی اروم آلیاژ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: علیرغم فعالیت ١۴ ساله این باشگاه  تاکنون هیچ گونه حمایت مالی از سوی مسوولان استانی انجام نگرفته است.

نجف نژاد پرورش بازیکن را یکی از اهداف باشگاه اروم آلیاژ عنوان کرد و افزود:باشگاه در ۵ رده نونهالان.نوجوانان.جوانان.بزرگسالان و امید در عرصه ملی و منطقه ای تیم داری می کند.

وی هزینه های رفت و آمد به مسابقات و نبود بودجه لازم برای سفر هوایی بازیکنان را یکی دیگر از مشکلات باشگاه عنوان کرد و گفت: حل مشکلات باشگاه  نیازمند توجه مسئولین استانی است.

مالک باشگاه اروم آلیاژ در ادامه گفت: تاکنون در استان ما عمده توجهات به والیبال و فوتبال بوده و متاسفانه فوتسال همچنان مهجور باقی مانده است.

نجف نژاد در خاتمه به خروجی های باشگاه اشاره کرد و گفت: هادی احمدی که اکنون در تیم خزر جمهوری آذربایجان بازی می‌کند از پرورش یافته های آکادمی ما بود. فرید مظاهری هم دیگر بازیکن پرورش یافته آکادمی بود که او نیز در مارافن جمهوری آذربایجان بازی می‌کند. بلال اسماعیلی هم دیگر بازیکن آکادمیارو آلیاژ  بود که امسال در شهروند ساری بازی می‌کند. بهزاد رسولی گلر که یای از نوابغ این تیم بود اکنون در گیتی پسند اصفهان بازی می کند. دیگر بازیکن ما مهدی آهنگری است که دو سالی است در تیم مقاومت البرز بازی می‌کند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید