18:07|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 01 شهریور 1400 - 11:49
کد خبر: 16812
یادداشت:

قیمت گذاری سلیقه ای از سوی برخی نانوایی ها صدای مردم را در آورد

آنچه این روزها از گزارشات و شواهد به نظر می‌رسد، این است که گویی نانوایی‌ها هم بازی با قیمت نان را دوست دارند و این امر موجب نارضایتی برخی شهروندان شده است.
قیمت گذاری سلیقه ای از سوی برخی  نانوایی ها صدای مردم را در آورد

سرویس اقتصادی باریش نیوز ، نان، این پای ثابت سفره‌های ایرانی، از اساسی ترین اقلام مورد استفاده مردم در شهر‌ها و استان‌های کشور است و ارومیه و شهر‌های دیگر استان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. همین امر باعث شده اهمیت قیمت آن مورد توجه ویژه مردم باشد.

قیمت گذاری انتخابی نانوایی‌ها روی این مواد غذایی صدای مردم را درآورده است و با توجه به پیگیری‌های لازم قیمت نان بین بازه‌های 2 الی 8 هزارتومانی متغیر است و این موضوع باعث نارضایتی مردم شده است. با توجه به گلایه‌های مردم گویی قیمت نان به چند ذره کنجدی بستگی دارد که با اکراه و خساست تمام به روی نان‌ها ریخته می‌شود. این امر موضوع را هرچند دردناک‌تر می‌کند و مردم را با این سوال روبه رو می‌کند که مگر این مقدار کنجد به چند می‌ارزد که اینگونه قیمت نان را بالا پایین می‌کند. 

از سویی تفاوت قیمت‌ها در نانوایی‌های مختلف از دیگر عوامل نارضایتی مردم است. 

مسئولین مربوطه باید به توزیع نان براساس تعرفه در شهرهای استان‌ رسیدگی کنند تا این چنین اتفاقاتی صورت نگیرد. به خودی خود امرار معاش در این روزهای سخت کرونایی به مشکل خورده است و همین امر باعث می‌شود که جامعه نیازمند همکاری و یکدستی زیادی در امورات دیگر باشد. امید که سنگینی این امورات را از دوش مردم برداریم و آن هارا به نفسی راحت دعوت کنیم 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید