15:13|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1400 - 12:31
کد خبر: 16783

تمدید زمان ثبت نام مدارس تا پایان شهریور

رییس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش: دانش آموزانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند بعد از تعطیلات کرونایی می‌توانند به مدارس مراجعه کنند.
تمدید زمان ثبت نام مدارس تا پایان شهریور

 رضوان حکیم زاده، رییس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی در سامانه پادا و با حضور در مرکز سنجش آمادگی تحصیلی انجام خواهد شد و ثبت نام دانش آموزان پایه‌های هفتم و دهم را نیز طوری برنامه ریزی کرده ایم که با ارایه برگه‌های هدایت تحصیلی مشکل ثبت نام آن‌ها در سامانه برطرف شود.

وی تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه توسط مدرسه انجام می‌شود و نیازی به حضور خانواده‌ها به مدرسه نیست و نگرانی از این جهت برای خانواده‌ها وجود ندارد.

 حکیم زاده گفت: برای دانش آموزان مدارس نمونه دولتی که نتیجه آزمون ورودی خود را هنوز دریافت نکرده اند و همچنین دانش آموزانی که در امتحانات خرداد پذیرفته نشده اند و باید در شهریور دوباره امتحان دهند نیز سهمیه‌ای برای ثبت نام در مدارس در نظر گرفته ایم.

رییس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش افزود: بنا داریم که درصورت لزوم، زمان ثبت نام را در روز‌های هفته و همچنین ساعات کاری مدارس را افزایش دهیم تا ثبت نام همه دانش آموزان در شهریور به پایان برسد و دانش آموزی بدون مدرسه نماند.

حکیم زاده تاکید کرد: دانش آموزانی که در دو سال تحصیلی گذشته به دلیل شرایط کرونایی از حضور در مدرسه خودداری کرده اند و بازمانده از تحصیل محسوب می‌شوند نیز امسال می‌توانند ثبت نام کنند.

وی افزود: سال تحصیلی گذشته ۲۱۰ هزار دانش آموز در دوره ابتدایی و ۱۴۰ هزار دانش آموز در سایر دوره‌های تحصیلی از حضور در مدرسه و آموزش مجازی یا حضوری خودداری کردند که امسال این دانش آموزان نیز ثبت نام خواهند شد.

رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ۲۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در طول تحصیلی گذشته شناسایی و برای ادامه تحصیل به مدرسه معرفی شدند.

حکیم زاده گفت: دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام به غیر از هزینه بیمه و کتاب ممنوع است و مشارکت مالی اولیا در هزینه‌های مدرسه بعد از شروع سال تحصیلی خواهد بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید