09:00|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1400 - 11:27
کد خبر: 16754
فوتسال اورمیه قربانی دستورالعمل های سلیقه ای؛

پرافتخارترین تیم فوتسال آذربایجان غربی راهی غربت شد/ مسئولان استانی حق مسلم میزبانی را از اروم آلیاژ گرفتند!

سیاست یک بام و دوهوای مسئولین شهری و استانی سبب شد پرافتخارترین تیم فوتسال آذربایجان غربی حساس ترین دیدار تاریخ فوتسال استان را در غربت و دور از خانه برگزار کند.
پرافتخارترین تیم فوتسال آذربایجان غربی راهی غربت شد/ مسئولان استانی حق مسلم میزبانی را از اروم آلیاژ گرفتند!


سرویس ورزشی باریش نیوز، تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه در حالی فردا برای کسب مقام قهرمانی لیگ دسته دوم فوتسال ایران به مصاف الغدیر اردبیل می‌رود که عدم مسئولیت‌پذیری مدیران ورزشی و غیر ورزشی استان و شهرستان ارومیه سبب شد این تیم ۳۶۰ کیلومتر دورتر از خانه برای افتخار آفرینی برای ورزش استان بجنگد.

تیم اروم آلیاژ که یک ماه قبل صعود خود به لیگ دسته یک فوتسال ایران را قطعی کرده، فردا میهمان تیم قدرتمند الغدیر اردبیل خواهد بود. این دیدار در حالی به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود که با عدم موافقت مسئولان استان آذربایجان غربی برای کسب میزبانی توسط باشگاه اروم آلیاژ به خاطر شرایط قرمز کرونایی شهر ارومیه، این تیم از حق مسلم خود برای استفاده از امتیاز میزبانی محروم شد در حالی که طبق دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا مسابقات کشوری رشته‌های مختلف ورزشی هیچ محدودیتی برای برگزاری در شرایط قرمز کرونایی ندارد.

با این وجود و محرومیت غیرعقلانی اروم آلیاژ از حق قانونی خود، امتیاز میزبانی به تیم اردبیل رسید. نکته جالب اینجاست طبق آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای ایران، اردبیل نیز به مانند ارومیه در شرایط اضطرار و قرمز قرار دارد اما مسئولان اردبیلی تمام تلاششان بر این است نماینده اردبیل مقام قهرمانی فوتسال ایران را کسب کند.

 شنیده ها حاکیست مسئولان ورزشی اردبیل برای کسب مقام قهرمانی لیگ دسته دوم و نگه داشتن کاپ قهرمانی در این شهر حمایت‌های مادی و معنوی خود را از تیم الغدیر شروع کرده اند و حتی قرار است دیدار فینال لیگ دسته دوم فوتسال بین اروم آلیاژ و الغدیر اردبیل به طور مستقیم از شبکه استانی اردبیل سبلان پخش شود و در صورت قهرمانی بصورت ویژه از این تیم تجلیل شود.

 نکته آخر اینکه مسئولین استانی در حالی اروم آلیاژ را از میزبانی تک دیدار مهم فینال لیگ دسته دوم فوتسال ایران محروم کردند که تمامی مدارس فوتبال، فوتسال، کاراته، تکواندو، ژیمناستیک و ... در شهر ارومیه به فعالیت خود با وجود شرایط قرمز کرونایی ادامه می‌دهند. گویی سیاست یک بام و دو هوای مسئولین در این شهر و استان و صدور دستورالعمل سلیقه ای آنها تمامی ندارد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید