11:35|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1400 - 12:56
کد خبر: 16705
یادداشت:

تعطیلی دوباره ناوگان اتوبوسرانی ارومیه زیر سایه بی تدبیری مسئولان شهری

از یک سال گذشته تا کنون رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی داخل شهری ارومیه بارها به دلیل عدم دریافت مطالبات خود و اعتراض به وضعیت موجود دست از کار کشیدند و این امر موجب نارضایتی شهروندان ارومیه ای شده است.
تعطیلی دوباره ناوگان اتوبوسرانی ارومیه زیر سایه بی تدبیری مسئولان شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی( در بخش خصوصی)  در ارومیه مشکلات فراوانی برای رفت و آمد شهروندان  بوجود آورده است و متاسفانه تاکنون هیچ‌گونه اقدامی برای جلوگیری از ادامه تعطیلی خدمات اتوبوسرانی و خسارت رانندگان و مردم  از سوی مسئولان شهری ارومیه انجام نشده است و انگار مسئولان شهری زمام کار از دستشان در رفته است و به جز تکیه دادن بر صندلی خود کار دیگری از دستشان بر نمی آید!

با توجه به اینکه بخش خصوصی بیشترین تامین کننده اتوبوس درون شهری ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه است اعتصاب رانندگان، سبب می شود تا چرخه حمل و نقل عمومی شهر دوباره با مشکل جدی مواجه شود.

در این میان بسیاری از شهروندان با اظهار نارضایتی از عملکرد  ناوگان حمل و نقل عموی شهر ارومیه  عنوان می کنند که سیستم حمل ونقل شهری ما دارای مشکل اساسی می باشد که علاوه بر فرسودگی این ناوگان تعطیل کردن و اعتصاب  وقت و بی وقت رانندگان بخاطر عدم توجه به مطالباتشان در این میان بیشتر از همه مردم را کلافه کرده است و عملا شهروندان را با مشکل مواجه کرده است.

بر اساس اظهارات رانندگان آنها فقط به دنبال مطالبات خود هستند و همواره با بی اعتنایی مسئولان مربوطه روبرو می شوند. اما سوال اساسی اینجاست آیا در این شرایط که مردم بیشتر از هر زمانی کمرشان زیر کوله باری از مشکلات خم شده است از حداقل ترین امکانات شهری نیز بی بهره بمانند؟ در این میان چرا باید مردم تاوان بی تدبیری مسئولان را بدهند؟



 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید